کد خبر: 65134 | زمان مخابره: 9:58:33 - سه شنبه 14 دی 1395 | بدون نظر | |

شعار ا… اکبر سلاح هسته ای ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی بود

مهدی صدفی رئیس ستاد دهه فجر استان صبح امروز در جلسه گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : دهه فجر فرصت مناسبی است تا همگان دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنند .

%d8%a8%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c

به گزارش نشانه نیوز، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه ما باید تلاش کنیم تا دهه فجر با عظمت هرچه تمامتر برگزار شود و این مراسم را با هیجان های صحیح و عاطفی باید با طراوت و تازه کرد.

وی برنوآوری و خلاقیت در تدوین برنامه های دهه فجر تأکید کرد و ادامه داد : برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب باید به گونه ای باشد که برای عموم مردم بالاخص جوانان تأثیرگذار باشد در این راه می توان از جلوه های هنری استفاده کرد. صدفی کیفیت برنامه ها را مهم برشمرد و اظهار داشت ما به دنبال اعداد و آمار در گزارش دهه فجر نیستیم و کیفیت برنامه ها بر کمیت ارجعیت دارد و برای این مردم می توان از نظرات کارشناسان ، نخبگان ، متخصصین و جوانان توانمند و باانگیزه استفاده کرد.

وی دهه فجر را متعلق به آمار مختلف مردم  دانست و افزود : در این زمینه جذب حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در برنامه های مختلف دهه فجر باید راهکارهای فراهم سازی زمینه مشارکت های خودجوش عمومی و تقویت ظرفیت های مردمی مراسم شناسایی و تدوین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بر وحدت و انسجام هرچه بیشتر بین گروه های مختلف وفادار به انقلاب ، نظام و ولایت تأکید کرد و گفت : دهه فجر یک فرصت برای برادری و دوستی بین همه گروه های وفادار به انقلاب ، نظام و ولایت است و باید برنامه های این ایام نیز در همین راستا طراحی و اجرا شود و بهره برداری سیاسی و جناحی در برنامه های دهه فجر ممنوع می باشد.

صدفی به تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر اشاره کرد و افزود: گسترش ستادهای فرعی در کانون های موثر مردمی از جمله مساجد ، تکایا ، حسینیه ها ، کارخانجات ، مراکز آموزشی ، پایگاه های بسیج ، تشکل های مردمی ، سازمان های مردم نهاد از اصول رویکردهای اصلی ستاد دهه فجر استان کرمان می باشد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها