کد خبر: 67743 | زمان مخابره: 10:50:22 - یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

تعداد شعب اخذ رأی در شهر کرمان افزایش یافت

فرماندار کرمان گفت: تعداد شعب اخذ رأی در شهر کرمان افزایش یافت.

به گزارش نشانه نیوز، محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان در در جمع اعضای ستاد انتخابات و معینهای انتخابات شهرستات کرمان گفت : کارهای هر ۳۰ شعبه اخذ رای در کرمان به یک معین که از کارکنان فرمانداری کرمان است واگذار شده است و معین ها از صفر تا صد امور مربوط به شعب خود را ، از تعیین محل شعب و هماهنگی و تجهیز آنها تا رفع مشکلات احتمالی در روز اخذ رأی و تا پایان شمارش آراء و تحویل صندوق ها و صورتجلسات نهایی به فرمانداری همه با هماهنگی ایشان صورت خواهد گرفت تا امور با سرعت و نظم بیشتری انجام شود.

وی افزود : شمارش آراء در انتخابات شوراهای اسلامی به واسطه کثرت کاندیداها روند طولانی تری خواهد داشت و این صبوری و تلاش بیشتر عوامل اجرایی را می طلبد.

توحیدی ادامه داد : مردم در مسئله انتخابات احساس مسئولیت و همکاری می کنند حقیقت ایناست که این مردم هستند که انتخابات را اجرا می کنند.

وی با اشاره به اهمیت کار عوامل اجرایی در شعب اخذ رای خاطرنشان کرد : بدلیل اهمیت بالای کار و لزوم همکاری ادارات و سازمانها در برگزاری دو انتخابات مهم در پایان اردیبهشت ماه ، سعی شده است که نمایندگان فرماندار از بین مدیران کل ادارات یا معاونین ایشان تعیین شود در حقیقت هدف ، به کارگیری توانمندترین افراد برای اینکار است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان اذعان داشت : بر اساس قانون کلیه ادارات دولتی ، سازمان ها ، نهادهای انقلابی ، موسسات وابسته به دولت و … موظفند حسب درخواست وزارت کشور ، استانداران ، فرمانداران و بخشداران کارکنان و یا سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی درخصوص تعداد شعب اخذ رای در شهر کرمان گفت : افزودن ۳۷ شعبه جدید به شعب شهر کرمان مورد تائید قرار گرفته است لذا در مکانهایی که در انتخابات قبل تعداد آراء آنها بالا بوده یک شعبه دیگر در همان مکان یا در نزدیکی آن ایجاد خواهد شد تا از حجم کاری که بر عهده عوامل اجرایی گذاشته میشود کاسته و کار شمارش آراء و اعلام نتایج سریعتر صورت پذیرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها