کد خبر: 68939 | زمان مخابره: 10:20:41 - سه شنبه 30 خرداد 1396 | بدون نظر | |

ضرب دست جمهوری اسلامی ایران باعث می شود تا دیگران حساب کار خود را بکنند

مسئول بسیج رسانه استان کرمان گفت: لازم بود ضرب دست جمهوری اسلامی معلوم شود تا دیگران حساب کار خود را بکنند و قطع به یقین سپاه، توان برخورد فیزیکی شدیدتری دارد.

به گزارش نشانه نیوز، سید ابراهیم یزدی نژاد، مسئول بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان ا اشاره به حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، تصریح کرد: با توجه به آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ» ۶۰ سوره مبارکه انفال، ریشه و پایه اساسی ساختار معنوی سپاه، در روحیه ایمانی، جهادی و انقلابی است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ضرورت حفظ و حراست از انقلاب با یک نیروی قدرتمند و بازدارنده در این راستا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و  طی ۳۹ سال گذشته بارها شاهد توانمندی این نیروی غیرتمند بوده‌ایم.

یزدی نژاد اظهار داشت: اینکه یک عده بیایند و ترقه بازی‌هایی راه بیندازند و آرامش مردم را آن هم در ماه مبارک رمضان با پشتیبانی فتنه گرانی که استکبار آنها را به بازی گرفته به خطر بیندازند، قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه اگرچه اینها در تعداد عددی نیستند اما می‌طلبد ضرب دست جمهوری اسلامی معلوم شود تا دیگران حساب کار خود را بکنند؛ لذا شلیک موشک از داخل ایران به مقر تروریست‌ها حتماً با برنامه ریزی دقیق انجام شده و اثرات خوبی هم در تخریب مناطق حساس آنان داشت.

مسئول بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان، این اقدام سپاه را از طرفی هشدار به کشورهای حامی تروریست، کشورهایی که مردم را سپر بلای خود کردند و در کشورهای مختلف فتنه انگیزی می‌کنند؛ عنوان کرد و افزود: این درس و هشداری است که موشک‌های جمهوری اسلامی می‌تواند مراکز فتنه را مورد هدف قرار دهد.

وی با تاکید بر اقتدار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مرز ندارد و هرجا عوامل ناامنی بروز کند، سپاه این توان را در خود می‌بیند که بازداندگی ایجاد کند و دنیا دیشب نمونه‌ی آن را دید.

یزدی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدا ابراز امیدواری کرد؛ به حامیان اصلی تروریسم در خارج از منطقه سیلی محکمی خواهیم زد و  اینها نشان از توان و قدرت و اقتدار سپاه و همچنین حاکی از حفاظت از ثغور فرهنگی و ایمانی و انقلاب و مردم منطقه دارد زیرا اگر قرار باشد گروه‌هایی قصد برهم زدن آرامش را داشته باشند، قطع به یقین سپاه توان برخورد فیزیکی شدیدتری خواهد داشت. شبستان



ارسال نظر


آخرین خبرها