کد خبر: 70440 | زمان مخابره: 21:58:28 - چهارشنبه 8 شهریور 1396 | بدون نظر | |

دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در کرمان برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور از دوازدهم تا شانزدهم شهریور در شهر کرمان خبر داد.

 

به گزارش نشانه نیوز، محمود وفایی افزود: این گردهمایی بوسیله کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی کرمان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان برگزار می شود.
وی بیان کرد: میهمانان دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور از روز ۱۲ شهریورماه وارد استان کرمان می شوند.
وی اظهار کرد: آیین گشایش رسمی دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۳ شهریورماه جاری در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: در عصر روز ۱۳ شهریور، کارگاه ها و پنل های تخصصی مختلفی در حوزه گردشگری اجرا می شود.
وی با اشاره به برپایی همایش سرمایه گذاری گردشگری در استان کرمان در روز ۱۴ شهریورماه جاری بیان کرد: در این همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های مختلف گردشگری معرفی می شود.
وفایی افزود: روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریورماه نیز به بازدید نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران و سایر میهمانان از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان اختصاص یافته است.
وی گفت: در این گردهمایی مدیران، اصناف، دفاتر و فعالان صنعت گردشگری کشور و استان کرمان نیز حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: بدون شک حضور نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور و فعالان صنعت گردشگری ایران و کرمان در کنار یکدیگر می تواند سرآغازی نو بر توسعه تعاملات و مناسبات موجود باشد.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و هفت هزار جاذبه تاریخی و طبیعی یکی از مقاصد گردشگران خارجی و داخلی بشمار می رود.
طی چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید حدود ۱۴۰ هزار گردشگر خارجی از جاذبه های استان کرمان بازدید کرده اند که رشد ۲۰۰ درصدی داشته است.



ارسال نظر


آخرین خبرها