کد خبر: 70437 | زمان مخابره: 17:30:18 - چهارشنبه 8 شهریور 1396 | بدون نظر | |

دولت به داد بازنشستگان بی‌پناه فولاد برسد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:دولت به داد بازنشستگان فولاد و ۸۵ هزار پیرمرد زحمت‌کشی که مدت‌هاست حقوق دریافت نکرده‌اند، برسد.
نمایش عکس در اندازه واقعی

به گزارش نشانه نیوز، همچنین مدتی است که درخصوص تعیین تکلیف وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد تذکر داده ایم، اما به این تذکرات توجهی نمی شود و درحال حاضر به رئیس جمهور اعلام می کنیم که حقوق و مطالبات این بازنشستگان به دلیل اختلاف میان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پاس کاری می شود و ۸۵ هزار نفر از افرادی که هیچ کسی را ندارند تا صدای خود را به گوش آنها برسانند،در دوران فعالیت خود در سخت ترین شرایط کار کرده اند و ریه های خود را از دست داده اند، اما امروز وضعیت حقوق آنها مشخص نیست.

وی تاکید کرد: درخواست ما از هیات رئیسه مجلس این است که به این موضوع و رسیدگی کند، زیرا که این مباحث موضوعات مهم کشوری است و خواهش ما این است که تذکرات ما نمایندگان از سوی هیات رئیسه پیگیری و گزارش آن در صحن ارائه شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص وزارت راه و شهرسازی گفت: متاسفانه این وارتخانه هرچه تعهد در حوزه های مختلف داده است، هیچکدام عملیاتی نشده است. دو سال از زمانی که قرار بود برای جوانان نسبت به احداث مسکن مهر یا مسکن اجتماعی اقدام شود؛می گذرد، اما هیچ کاری انجام نشده و روز گذشته آقای آخوندی به کرمان سفر کرده اما هیچ تصمیمی در این خصوص برای جوانان اتخاذ نشده است که از هیات رئیسه می خواهیم به این موضوعات ورود کند.



ارسال نظر


آخرین خبرها