کد خبر: 72286 | زمان مخابره: 16:51:24 - جمعه 3 آذر 1396 | بدون نظر | |

نابودی داعش قدرت سپاه و نیروهای مقاومت را به دنیا ثابت کرد

امام جمعه سیرجان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن موجب پیروزی و استمرار راه مبارزه با استکبار است گفت: نابودی داعش، قدرت سپاه و نیروهای مقاومت را به دنیا ثابت کرد.

 

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان ضمن تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر حکومت خود خوانده داعش افزود: داعش نتیجه تلاش و سیاست دولت های مختلف اعم از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی اظهار کرد: متلاشی شدن داعش تنها وارد کردن ضربه به داعش نبود بلکه این امر به دولت های قبلی و فعلی آمریکا، صهیونیست ها و نوکرانشان نیز در منطقه ضربه وارد کرد.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و ملت های مسلمان در منطقه اعم از ایران، سوریه، عراق و لبنان تبریک می گوییم و همه باید همچنان آمادگی خود را حفظ کنیم و لحظه ای از توطئه و نیرنگ دشمنان غافل نباشیم.
وی افزود: شعار و سخن همیشگی مسلمانان این است که ما می توانیم و این توانستن که امروز جهان استکبار را شکست داد در قالب ایستادگی و مقاومت است و این سلاح مقاومت را امروز همه ملت های منطقه دارند و هرگز این اقتدار را از دست نمی دهند و با این اقتدار ظلم و ستم را در منطقه از بین خواهیم برد.
خطیب جمعه سیرجان گفت: وعده پیروزی را خداوند به حق داده است و ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح این وعده را بیشتر از قبل مشاهده کردیم و امروز هم می دانیم با مقاومت و ایستادگی همانطور که بر ستمگرانی همچون صدام و داعش پیروز شدیم و آنان نابود شدند رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هم از بین خواهند رفت و حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی عصر (عج) خواهد رسید.
حجت الاسلام حسینی همچنین ضمن تبریک هفته بسیج، نقش موثر این نهاد انقلابی و نیرو را موجب جریان حرکت مقابله با استکبار جهانی در منطقه عنوان و اظهار کرد: تفکر بسیجی در عراق، سوریه و لبنان نیز در پیروزی بر همه قدرت تسلیحاتی دشمنان تاثیرگذار بود و این نیرو در دفع غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس آماده است و هر حرکتی علیه مصالح اسلام و مسلمانان را پاسخ قاطع می دهد.
وی هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را به همه دریادلان و نیروهای مستقر در نیروی دریایی سیرجان تبریک گفت و افزود: این روز یادآور دلاورمردیهای نیروی دریایی در انهدام نیروی دریایی رژیم بعث عراق، حماسه ناوچه قهرمان پیکان، نقش نیروی دریایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس و اقتدار کشور ما در عرصه جهانی در دریا است که به همه آنان درود سلام می فرستیم.
امام جمعه سیرجان با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) گفت: جشن پیروزی بر داعش را همراه با جشن آغاز ولایت حضرت مهدی (عج) را روز سه شنبه آینده در این شهرستان برگزار می کنیم و از همه مردم برای حضور در این مراسم دعوت می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها