کد خبر: 120641 | زمان مخابره: 12:16:32 - چهارشنبه 23 اسفند 1402 | بدون نظر | |

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان: ۱۲ فروردین روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: روز ۱۲ فروردین، روز عید و روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.
به گزارش نشانه نیو و  به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع در جلسه ستاد بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی استمراربخش حکومت پیامبر گرامی اسلام (ص) است و اگر در چنین روزی بعد از ۱۴۰۰ سال حکومتی به نام اسلام، تشیع، روحانیت و اهل‌بیت (ع) شکل گرفت به برکت نفس قدسی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که پرورش یافته مکتب پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: اکنون ۴۵ سال از آن روزها می‌گذرد‌‌ و انواع توطئه‌ها و د‌‌شمنی‌ها برای د‌‌رهم کوبید‌‌ن انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته، اما مرد‌‌م با صبر و تحمل انقلابی خود‌‌، همه مشکلات را به جان خرید‌‌ند‌‌ و انقلاب اسلامی د‌‌ر سطح گسترد‌‌ه‌ای بر همه جهان تاثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه مراسم آیین پرچم به همین مناسبت در میدان عاشورا برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برگزاری مسابقات رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات و فضاسازی سطح شهر و میادین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.



ارسال نظر


آخرین خبرها