کد خبر: 14953 | زمان مخابره: 14:48:57 - چهارشنبه 8 آبان 1392 | بدون نظر | |

‘مرگ برآمریکا’ شعار همه ملت های بیدار جهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:۱۳آبان نماد ایستادگی، مقاومت و فریاد حق طلبی و آزادیخواهی ملت ایران است و با شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه خواهد بود.

به گزارش نشانه نیوز، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری یوم ا…۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان یاد آور حوادث بسیارمهم ، سرنوشت ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است و هرکدام نمونه ای از صف آرائی و مقابله جبهه استکبار و سلطه با ملت خداجوی، حق طلب و آزادیخواه ایران و نمادی از مبارزه بی امان ملت ایران علیه دنیای استکبار بالاخص ام الفساد قرن، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

این حوادث و یا رویدادها عبارتند از:

۱- سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳

۲- روز دانش آموز سالروز شهادت جمعی از دانش آموزان عزیز در سال ۱۳۵۷ ( مقابل دانشگاه تهران )

۳- تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) درسال ۵۸ که حضرت امام (ره) به عنوان انقلاب دوم از آن یاد کردند.

لذا این روز بنام «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: بدون شک یکی از اصول غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی آن سیاست استکبار ستیزی بعنوان یک اصل محکم و استوار و با پشتوانۀ مردمی در مقابل سیاستهای سلطه جویانۀ نظام های استکباری دنیاست و از طرفی عنوان ملی برای یک روز بیانگر اهمیت و ویژه گی خاص آن موضوع و مرتبط با منافع ملی کشور است.

لذا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بعنوان یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ ملت ایران محسوب می شود و استکبار ستیزی یک شعار نیست یک فرهنگ است.

وی با اشاره به روحیۀ ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های بیگانگان اظهار داشت: ظلم ستیزی، کفرستیزی ، مقابله با غارت گری ، مقابله با سلطه طلبی ، مقابله با زورگوئی، جزء آموزه های دینی و اعتقادی ما هست و بفرمودۀ حضرت امام (ره) اسلام همیشه در مبارزه با کفر است . اسلام همیشه درمبارزه با ظلم است و این ظلم در هرکجای عالم صورت گرفته باشد ما باید در مقابل زورگوئی و ظلم ایستادگی کنیم ، چرا که پیغمبر (ص) می فرماید: اگر مسلمانی فریاد دادخواهی مسلمانی را بشنود و سکوت کند مسلمان نیست. و استکبار ستیزی در مکتب ما و در نظام جمهوری اسلامی یک فرهنگ است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان کرمان خاطر نشان کرد: امروزه استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و ستم تنها مطالبات ملت ایران نیست و این خواستۀ همۀ ملتهای آزادیخواه ، مستضعف ،عدالتخواه و بیدار جهان است که روز به روز افزایش پیدا می کند و تا زمانیکه این فرهنگ زنده و پویاست ، دنیای استکبار بالاخص آمریکای جنایتکار ، اسرائیل غاصب به آرزوی دیرینه خود و آن تسلط بر ملت ایران هرگز نخواهند رسید.

صدفی با اشاره به پیام ۱۳ آبان و برگزاری هرچه باشکوه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان دارای چند پیام و کارکرد هست :

۱٫ با عنایت به اینکه ملت ایران خود را مدیون حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز می داند ، این ایام فرصتی است که از این جایگاه و از خوبیها و ارزشها تجلیل و تکریم بعمل آید، لذا تجلیل و تکریم از امام خمینی (ره) و همچنین شهدای عزیز تجلیل از خوبیها و ارزشهاست .

۲٫ تجدید میثاق ملت ایران با آرمانهای حضرت امام (ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی و تبعیت و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )

۳٫ انتقال پیام ملت ایران به تمامی جهانیان، بالاخص جهان استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب مبنی بر اینکه ملت ایران ملت آزادیخواه ، حق طلب، صلح طلب و خواهان دوستی و تفاهم با همۀ ملتهاست . اما با این ملت نمی توان با زبان زور سخن گفت و ملت ایران در مقابل همۀ زورگویان، سلطه جویان و مستکبرین عالم ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

۴٫ پیام دیگر این روز به مسئولین و دولتمردان است که اولا” این ملت حامی و پشتیبان مسئولین و دولتمردان نظام جمهوری است و باید در همۀ گفتگوها و مذاکرات همچون انرژِی هسته ای همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند سه اصل عزت، حکمت و مصلحت حفظ شود و برای حفظ منافع ملی ، حفظ اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت نمایند و فرمایش حکیمانۀ معظم له را فراموش نکنیم که فرمودند « ما دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد ، خودبرتر بین و غیرمنطقی می دانیم »

۵٫ پیام پنجم این روز وحدت، همدلی و همراهی ملت ایران است که بعنوان پشتوانه ها و سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تشریح برنامه های یوم ا… ۱۳ آبان گفت: برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم ا… ۱۳ آبان همراه باتجمع بزرگ ضد استکباری در تمامی شهرستانها و بخش ها و برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری، ورزشی، یادواره شهدای دانش آموز، نشست های تبیینی و استکبار ستیزی، چاپ کتابچه ، بروشور و ویژه نامه از جنایات استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار طی ۵۰ سال گذشته ، گلباران قبور مطهر شهداء ، نشست های بصیرتی ، ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه های ۱۳ آبان اعلام کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها