کد خبر: 67770 | زمان مخابره: 15:26:08 - دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

ساماندهی برداشت غلات در استان کرمان با همکاری شرکت بازرگانی غله و نیروی انتظامی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از ساماندهی برداشت غلات از سطح مزارع استان با همکاری شرکت بازرگانی غله و نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پور خاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی این سازمان گفت: در راستای ساماندهی برداشت غلات در استان، شرکت بازرگانی غله، مرکز خرید کلزا در شهرستانهای ارزوئیه وبافت را راه اندازی و با پیگیری اخذ مجوزهای لازم برای سیلوی فلزی شهرستان بافت ، مشکل کمبود ذخیره سازی در سیلو این شهرستان  نیزمرتفع می گردد.

وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی برداشت غلات از سطح مزارع زیر کشت استان و جلوگیری از رفع ریزش محصولات زراعی از این پس هماهنگی های لازم در خصوص حمل و نقل گندم وکلزا با همکاری شرکت بازرگانی غله و نیروی انتظامی انجام می شود ،گفت شرکتهای حمل ونقل موظف هستند نسبت به رفع ریزش گندم از کامیونها در طول مسیر اقدام وحمل گندم بطور کلی با بارنامه صورت پذیرفته و  نیروی انتظامی ، با کامیونهای فاقد بارنامه وبدون پوشش(چادر) وحمل بیش از ظرفیت، برخورد می نمایند.

پورخاتون با اشاره به اینکه مدیریتهای جهاد کشاورزی کلیه شهرستانها کامیونهای حمل گندم در مسیرمزرعه تا سیلوها را بررسی ودرصورت ریزش از حرکت آنها جلوگیری می نمایند، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی تامین بموقع وکافی سوخت،کمباین ها را مخصوصا در منطقه ارزوئیه ودر پیک برداشت تعهد نموده و توزیع سوخت در سایر مناطق نیز تسهیل می گردد.

وی اظهار داشت: تسهیل تردد ماشین آلات وکمباینها وحفظ امنیت در مراکز خرید وسیلوها توسط نیروی محترم انتظامی درشهرستانها صورت می پذیرد و از خروج کمباینهای بدون مجوز خروج (برگ تردد) مدیریتهای جهاد کشاورزی شهرستانها جلوگیری به عمل می آید.



ارسال نظر


آخرین خبرها