کد خبر: 79437 | زمان مخابره: 12:47:13 - پنجشنبه 18 بهمن 1397 | بدون نظر | |

۲۰۰ غرفه در نمایشگاه صنایع دستی کرمان حضور دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ۲۰۰ غرفه امسال در یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کرمان برای معرفی صنایع دستی هنرمندان سراسر کشور اختصاص یافته که از این تعداد، ۴۰ غرفه در اختیار صنعتگران کرمانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش نشانه نیوز، غلامرضا فرخی  افزود: یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در قالب جشنواره صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود و در بخش صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران ۳۱ استان کشور حضور دارند.
وی با اشاره به حضور بخش گردشگری جشنواره صنایع دستی تصریح کرد: در این بخش ۴۰ غرفه در قالب بومگردی، دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع های تفریحی و گردشگری و اماکن اقامتی استان کرمان برپا می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: هنرهای سنتی شهرهای جهانی صنایع دستی نیز در ۱۰ غرفه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد و در این راستا یک غرفه به گلیم سیرجان، شهر جهانی گلیم اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری فرصتی مناسب برای معرفی، ارائه توانمندیها و امکانات فعالان صنعت گردشگری و همچنین افرادی که به نوعی با این صنعت در ارتباط هستند، بشمار می رود.
فرخی افزود: عرضه و نمایش هنرهای سنتی، تعامل و ایجاد رقابت بین هنرمندان جهت ارتقاء سطح کیفی تولیدات، ایجاد بستر مناسب به منظور عرضه و بازاریابی محصولات صنایع دستی از اهداف برگزاری این جشنواره در بخش صنایع دستی است.

نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کرمان از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۲۰، در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق میزبان علاقمندان خواهد بود.



ارسال نظر


آخرین خبرها