کد خبر: 120652 | زمان مخابره: 16:19:06 - پنجشنبه 24 اسفند 1402 | بدون نظر | |

سامانه «مدیریت جلسات قرآن» در کرمان رونمایی شد

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از رونمایی سامانه مدیریت جلسات قرآن خبر داد و گفت: ترویج زندگی قرآنی، انس با قرآن، استفاده از هنر تلاوت در جذب مخاطب از اهداف این طرح است.

 به گزارش نشانه نیوز و  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، علی مهدی‌خانی روز پنجشنبه در این جلسه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر تلاوت قرآن در مساجد و برگزاری جلسات تلاوت مجلسی، اظهار داشت: برای عمل به منویات مقام معظم رهبری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد ظرفیت های خود را در قالب طرح «مسجد پایگاه قرآن» پای کار آورد.

وی هم‌افزایی و ارتباط مساجد همجوار و استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی در اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی را مهم دانست و افزود: امیدواریم شاهد جریان‌سازی قرآنی در استان باشیم و بتوانیم با حمایت چهره‌های قرآنی استان، فارغ از نام و نشان به مطالبه مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان عنوان کرد: اصل طرح «مسجد پایگاه قرآن» چهار مرحله دارد که نخستین آن راه‌اندازی جلسات مجلسی‌خوانی در مساجد (یک روز در هفته بعد از نماز مغرب و عشا) است .

مهدی خانی اضافه کرد: ارتباط مساجد محلات و برگزاری مسابقات، برگزاری کلاس‌های آموزشی ذیل مسجد و کانون فرهنگی و حضور فعال در مسابقات مدهامتان، مراحل دیگر این طرح قرآنی است.

از سامانه «مدیریت جلسات قرآن» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مدیران و فعالان قرآنی استان رونمایی شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها