کد خبر: 120667 | زمان مخابره: 13:28:39 - یکشنبه 27 اسفند 1402 | بدون نظر | |

آغاز ناپایداری‌های جوی در استان کرمان از فردا عصر

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از بعد از ظهر سه شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران در استان به ویژه مناطق جنوب غربی و مرکزی خواهیم بود.

به گزارش نشانه نیوز، فهیمه راستی امروز ۲۷ اسفندماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا جوی نسبتاً پایدار همراه با  افزایش غلظت غبار در سطح استان داریم.

وی با اشاره به احتمال بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات مرکزی استان کرمان طی امروز و فردا افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید و گرد و خاک و بارش پراکنده باران مهم ترین پدیده‌های جوی در سطح استان خواهند بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان بیان کرد: بیشینه سرعت باد در مناطق شمالی غربی و جنوب شرقی است، لذا خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: از بعد از ظهر سه شنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران در استان به ویژه مناطق جنوب غربی و مرکزی خواهیم بود.

راستی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته جوی پایدار و آرام در اغلب مناطق استان مورد انتظار است، گفت: صبح امروز لاله زار  با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و روز گذشته فهرج با دمای ۳۲ درجه گرمترین نقطه استان کرمان بود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها