کد خبر: 120676 | زمان مخابره: 17:36:46 - دوشنبه 28 اسفند 1402 | بدون نظر | |

معاون هلال احمر استان کرمان اعلام کرد/ اقلام مورد نیاز برای کمک به سیل‌زدگان چابهار و محرومان کرمان

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مواد غذایی، وسائل زندگی و بهداشتی در اولویت تامین برای سیل‌زدگان چابهار است و اقلام اهدایی باید نو باشد.

 

به گزارش نشانه نیوز، حسین سام زاده امروز، ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وظایف مهم هلال احمر حمایت از افراد تحت آلام متاثر از حوادث مختلف از سیل، زلزله، جنگ و … است.

وی با اشاره به شماره بین‌المللی هلال احمر ۱۱۲ است، افزود: کد دستوری #۱*۱۱۲* برای دریافت کمک‌ها برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

سام زاده با اشاره به اینکه در پویش ملی بشردوستی مربوط به غزه، قریب به ۱۳۷ میلیارد تومان در کشور جمع آوری شده، تصریح کرد: برای این منظور کد #۵*۱۱۲* در نظر گرفته شده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح «هلال رحمت» برای سفره‌های افطاری و سبدهای غذایی که به محرومان اهدا می‌شود، نحوه مشارکت مردم نوعدوست از طریق #۳* ۱۱۲* است.

وی اظهار کرد: افرادی که بخواهند کمک غیرنقدی برای سیل‌زدگان چابهار ارسال کنند، مواد غذایی، وسائل زندگی و بهداشتی در اولویت است و اقلام اهدایی باید نو باشد.

سام زاده گفت: در برخی نقاط مناطق سیل زده آب بیش از یک متر وارد منازل مردم شده و اثاث زندگی مردم از بین رفته و یخچال، اجاق گاز و فرش مهم‌ترین اقلام مورد نیاز است. ضمن اینکه با کمک‌های نقدی، به صورت متمرکز اقلام خریداری می‌شود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها