کد خبر: 120755 | زمان مخابره: 10:57:14 - جمعه 10 فروردین 1403 | بدون نظر | |

وقوع ناپایداری‌های جوی در استان کرمان

کارشناس هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا روز سه شنبه ناپایداری‌های جوی را به صورت افزایش ابر و بارش باران در سطح استان شاهد هستیم.

به گزارش نشانه نیوز، میترایاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: از امروز تا روز سه شنبه ناپایداری‌های جوی را در استان به صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندباد‌های لحظه‌ای و در مناطق مستعدجنوب استان بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود:روز یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها در سطح استان کاسته می‌شودو دوشنبه نیز ناپایداری‌ها در سطح استان آغاز می‌شود.

یاوری بیان داشت:همچنین روز سه شنبه بر سرعت وزش باد در شرق استان افزوده می‌شود که کاهش دیدافقی وکاهش کیفیت هوا را به دنبال خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای شنبه کاهش دما و خطر سرمازدگی برای محصولات باغی دراکثر مناطق داریم و کشاورزان با کارشناسان مربوطه تمهیدات لازم را برای خطر سرمازدگی بیندیشند.

وی افزود: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

یاوری حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.



ارسال نظر


آخرین خبرها