کد خبر: 54372 | زمان مخابره: 15:17:07 - شنبه 12 دی 1394 | بدون نظر | |

برای اولین بار در فرودگاه‌های کشور/ دریافت لحظه‌ای کارت پرواز در منزل و محل کار برای پرواز از فرودگاه بین‌المللی کرمان

مدیر کل فرودگاه های استان از دریافت لحظه‌ای کارت پرواز در منزل و محل کار برای پرواز از فرودگاه بین المللی کرمان خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، “محمد نخعی” استقرار طرح دولت الکترونیک ورویکرد استفاده از توانمندی های نوین را مهم وکارگشا خواند وتصریح کرد: با رشد فزاینده دانش و تزاید و تراکم امور، استفاده از علم نوین برای استفاده بهینه از زمان و نیز کاهش هزینه واتلاف وقت از سویی و مهمتر داشتن حق انتخاب و نیز اطمینان از انجام کار بدون نگرانی، برای اولین بار در سطح فرودگاه های کشور در فرودگاه بین المللی مرکز استان کرمان  به مسافران همزمان با سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) وامام صادق (ع_ اهدا شد.

وی این طرح را سرویس آنلاین دریافت کارت ورود به هواپیما از منزل ،محل کار و….اعلام و گفت : برای اولین بار در فرودگاه‌های کشور یک شرکت ایرانی با ارائه برنامه‌ای کاملا بومی، تسهیلات دریافت کارت پرواز را برای مسافران برنامه ریزی و ایجاد نموده است .

وی محسنات این طرح را مهم خواند و گفت : مسافران می‌توانند  با ورود به سامانه اطلاع رسانی شرکت هواپیمائی ماهان به آدرس mahan .aero   قسمت بالای سامانه، بخش پذیرش آنلاین، مراجعه و به صورت انفرادی و یا گروهی محل وصندلی مورد دلخواه خود را در هواپیما انتخاب و رزرو کنند.

نخعی  در ادامه با توصیه مبنی بر حفظ  این رزرو تا زمان خاص تاکید کرد : محل و صندلی رزرو شده توسط مسافر فقط تا ۳۰ دقیقه قبل از پرواز اعتبار دارد و پس از آن باطل و به صورت مکانیزه به فرد حاضر دیگر منتقل خواهد شد.

وی این طرح را صرفه جویی در زمان واطمینان بیشتر مسافران خواند وگفت : با انجام این طرح وقت مسافران در محل فرودگاه تضییع نشده و مسافر با رزرو قبلی و اطمینان بیشتر پس از ورود به سالن بلافاصله به سالن ترانزیت مراجعه و متعاقبا  در محل مناسب و دلخواه وانتخابی  خود در پرواز قرار خواهد گرفت.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان انجام این طرح را فعلا برای پروازهای درون مرزی از فرودگاه بین المللی کرمان اعلام و خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده برای پروازهای بین المللی نیز این کار انجام شود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها