کد خبر: 120694 | زمان مخابره: 13:01:35 - پنجشنبه 2 فروردین 1403 | بدون نظر | |

استان کرمان در روز اول فروردین ۴۱ مسافر آسمانی و ۲۰۵ مسافر زمینی داشت

رئیس اورژانس کرمان تعداد موالید استان از ساعت ۷:۳۰ روز گذشته تا ۷:۳۰ امروز را ۲۰۵ مورد اعلام کرد.

به گزارش نشانه نیوز، دکتر سبدمحمد صابری در گفت‌وگو یی به گزارش آماری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷:۳۰ اول فروردین تا ۷:۳۰ صبح امروز اشاره و اظهار کرد: در این بازه زمانی متاسفانه چهار نفر بر اثر تصادف در استان کرمان جان باختند. همچنین ۳۷ نفر به علل دیگر فوت شده‌اند.

وی تعداد مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس را ۱۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۰۵ بیمار غیرتصادفی توسط اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس کرمان مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه را ۵۸ نفر دانست و بیان کرد: ۲۰۷ بیمار غیر تصادفی در محل درمان شده‌اند.

وی با بیان این مطلب که ۶۰ مورد بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده، تصریح کرد: ۹۹۱۶ نفر در این بازه زمانی به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند که ۷۸۹۹ نفر آنها سرپایی، ۲۰۱۷ نفرشان در اورژانس بستری، ۶۳ نفرشان به بخش‌های ویژه و ۳۷۶ نفر دیگر آنها به بخش‌های عادی بیمارستان‌های استان منتقل شده‌اند.

صابری تعداد موالید استان کرمان از ساعت ۷:۳۰ روز گذشته تا ۷:۳۰ امروز را ۲۰۵ مورد اعلام کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه از صبح روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا صبح امروز ۳۲ نفر بر اثر تصادف و ۲۲۳ نفر به دلایل دیگر در سطح استان کرمان فوت کرده‌اند. همچنین در این بازه زمانی ۹۴۳ نفر متولد شده‌اند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها