کد خبر: 120697 | زمان مخابره: 13:03:54 - پنجشنبه 2 فروردین 1403 | بدون نظر | |

لیست ۳۴جایگاه‌ سوخت خارج از طرح کدینگ استان کرمان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: ۳۴ جایگاه خارج از طرح کدینگ برای عرضه سوخت به خودروهای غیربومی و مسافران در نظر گرفته شده است.

به گزارش نشانه نیوز، هوشنگ غلامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اانستان کرمان نزدیک‌ترین استان به استان‌های مرزی جنوب شرق کشور است و در راستای صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت و همچنین مدیریت مصرف سوخت و سهولت در سوخت‌رسانی شهروندان اجرای طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای بنزین‌سوز در جایگاه‌های عرضه این استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان کرمان وجود دارند مجاز به سوخت‌گیری در جایگاه‌های سطح استان هستند، گفت: با اجرای این طرح عملاً از ورود کارت سوخت‌های مهاجر به استان جلوگیری می‌شود و خودروهای جامانده از طرح کدینگ هم می‌توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودرو خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان کرمان وجود ندارد و تمام جایگاه‌های سوخت منطقه کرمان فعال است، ادامه داد: با توجه به سفرهای نوروزی افزایش مصرف سوخت را نسبت به ماه قبل در استان کرمان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه برای تامین سوخت خودروهای مسافران نیز جایگاه‌هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده که آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان هستند، افزود: اطلاع‌رسانی‌هایی لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت استان و همچنین رسانه‌ها انجام شده است.

غلامی با بیان اینکه ۳۴ جایگاه خارج از طرح کدینگ برای عرضه سوخت به خودروهای غیربومی و مسافران در نظر گرفته شده، گفت: در مسیرهای ورودی و خروجی به استان و همچنین در ورودی و خروجی تمامی شهرستان‌ها و در تمامی شهرها جایگاه‌هایی خارج از طرح برای سوختگیری مسافران در نظر گرفته شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها