کد خبر: 30276 | زمان مخابره: 13:55:45 - پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 | بدون نظر | |

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ باید سطح مطالبات فرهنگی مردم را بالاتر ببریم

شامگاه دیروز، جمعی از اعضای سازمان بسیج رسانه ای استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نشانه نیوز، فرشید فلاح ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار گفت: بی شک هدف این تشکل، هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی، بدون در نظر گرفتن گرایشات فکری است که در این زمینه نیز با درایت مدیران سازمان به شایستگی عمل شده است.

وی ادامه داد: به تدبیر مقام معظم رهبری امسال سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است. به همین دلیل مهمترین درخواست من از موثرین فرهنگی و هنری و رسانه ای استان این است که از این فرصت به شکل مناسبی جهت ارتقای شاخص های فرهنگی جامعه استفاده کنند.

وی ادامه داد: باید سطح مطالبات فرهنگی مردم را بالاتر ببریم و سعی کنیم آحاد جامعه جایگاهی بیش از آن چه برای فرهنگ و هنر بوده را از خدمتگزارانشان مطالبه کنند.

مدیرکل ارشاد استان تصریح کرد: فرصت تاریخی همدلی همه مسوولان استان با محوریت ولایت و توسعه فراهم شده است، این فرصت را نباید به سادگی از دست داد و باید آن چه در توان داریم، به صحنه بیاوریم.

فلاح تاکید کرد: در این مسیر بی شک، توان عمده ما حضور موثر و فعال اهالی فرهنگ و هنر، اهالی مطبوعات و موثرین فرهنگی و هنری و نخبگان جامعه است که می تواند افق های پیش روی بسیار روشنی را فراهم آورد.



ارسال نظر


آخرین خبرها