کد خبر: 35119 | زمان مخابره: 8:33:49 - سه شنبه 31 تیر 1393 | بدون نظر | |

امام جمعه کرمان: ماه رمضان مقدمه یک سال دوری از گناه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ماه رمضان مقدمه ای برای یک سال پاکی و اجتناب از گناه است.

 به گزارش نشانه نیوز، آیت الله سید یحیی جعفری شامگاه دوشنبه در ضیافت افطاری اعضای ستاد نماز جمعه کرمان افزود: از رسول خدا (ص) پرسیدند چه عملی در ماه مبارک رمضان از همه اعمال افضل است که ایشان فرمودند بهترین و با فضیلت ترین عمل، اجتناب از گناه است.

وی بیان کرد: انسان باید همواره خود را کنترل کند و ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای این کنترل است.

وی گفت: ماه رمضان، ماه تمرین و ممارست برای ترک گناه است تا انسان مومن که در ماه مبارک رمضان موفق شود خود را از گناه پاک نگه دارد؛ توانایی پیدا کند تا سال بعد خود را حفظ کند.

امام جمعه کرمان ضمن تشکر صمیمانه از رییس و اعضای ستاد نماز جمعه کرمان افزود: اگر زحمات رییس و اعضای این ستاد نبود، نماز جمعه کرمان با این کیفیت برگزار نمی شد.

وی تصریح کرد: همکاری و هماهنگی خوب اعضای ستاد نماز جمعه با مدیریت قوی حجت الاسلام ˈمهدی عربپورˈ به عنوان رییس این ستاد قابل تقدیر است.

آیت الله جعفری گفت: امید است فاز دوم مصلای کرمان با کمک مردم عملیاتی و احداث شود تا شاهد مصلای بزرگ و مناسب تری در شهرستان باشیم.

رییس ستاد نماز جمعه کرمان هم با ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد نماز جمعه کرمان گفت: این ستاد متشکل از ۲۸ عضو حقیقی و حقوقی و دارای سه معاونت فرهنگی، سیاسی و اجرایی است.

حجت الاسلام مهدی عرب پور افزود: دفتر امور بانوان، روابط عمومی، دفتر امور جوانان، فصل نامه رایحه جمعه و سایت اطلاع رسانی و ساخت و ساز از دیگر بخش های ستاد نماز جمعه کرمان است که هر یک نیروهایی در اختیار دارند که بی چشمداشت همکاری می کنند.

وی بیان کرد: بتازگی از جوانان به عنوان همیار نماز جمعه ثبت نام شده و این افراد در برنامه های شب های احیا و نمازهای جمعه با ستاد همکاری دارند.

امام جمعه موقت کرمان با بیان این که هشت هزار نفر در آیین شب زنده داری احیا در مصلای امام علی (ع) شرکت داشتند افزود: همه دست اندرکاران ستاد نماز جمعه بدون توقع و به صورت افتخاری با این ستاد همکاری دارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها