کد خبر: 36822 | زمان مخابره: 15:15:47 - دوشنبه 10 شهریور 1393 | بدون نظر | |

چند خبر از شهرداری کرمان؛ سازمان تاکسیرانی به مکان جدید انتقال یافت

سازمان تاکسی رانی به مکان جدید انتقال یافت.

به گزارش نشانه نیوز، ساختمان اداری این سازمان  از تاریخ ۹۳/۶/۱  به بلوار پیروزی حدفاصل  کوچه ۱۰ و ۱۲ تغییر مکان داده است .

بر اساس این گزارش برای رفاه حال شهروندان تلفن های ۲۲۲۷۴۲۶ و۲۲۲۷۴۲۷ آماده پاسخگویی به خواسته های شهروندان است.

اتمام عملیات روکش آسفالت لاین شمالی بولوار حکمت

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری کرمان از اتمام عملیات روکش آسفالت لاین شمالی بولوارحکمت خبر داد.

مهندس رحمانی ضمن اشاره به اتمام عملیات خاک ریزی ،تسطیح و زیرسازی لاین شمالی بولوار حکمت طی هفته گذشته ،گفت : در حال حاضر عملیات روکش آسفالت لاین شمالی بولوار حکمت با تلاش پرسنل سازمان انجام شده است.

اصلاح هندسی ورودی بولوار ساوه

سرپرست شهرداری منطقه‌ی چهار کرمان، از انجام عملیات اصلاح هندسی ورودی بولوار ساوه خبر داد.

مهندس علی نیک‌طبع گفت: این عملیات شامل اجرای دوربرگردان، محوطه‌سازی، اجرای آب‌نما، جدول‌گذاری، سنگ فرش و اجرای فضای سبز است.
وی با بیان این که این اقدام به منظور تسهیل در عبور و مرور و حل مشکل ترافیکی در این محدوده صورت می‌گیرد، گفت: تأمین رفاه و آسایش شهروندان و ارتقای کیفی محیط شهری، از دیگر اهداف این‌گونه اقدامات به شمار می‌رود.

کاشت بیش از ۵ هزار اصله درخت و درختچه طی مرداد ماه سال جاری

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان از کاشت بیش از ۵  هزار  اصله درخت و درختچه در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

ایمان سیف الهی با اشاره به عملکرد این سازمان در مرداد ماه سال جاری  ،گفت:طی این مدت بیش ۴۴ هزار مترمربع دوربری چمن انجام پذیرفته است

وی در ادامه از جمع اوری خاک و نخاله  ۱۰۰۰ متر مربع طی یک ماه  اخیر خبر داد و افزود: گود کنی جهت کاشت درخت در طرح محله سبز با  بیش از ۴ هزار گوده  از دیگر اقداماتی است که در مرداد ماه  صورت گرفته است.



ارسال نظر


آخرین خبرها