کد خبر: 38058 | زمان مخابره: 15:21:36 - شنبه 29 شهریور 1393 | بدون نظر | |

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کرمان: مشمولان اعتراضات پزشکی خود را در دفاتر پلیس +۱۰ کرمان ثبت کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: همه مشمولان متقاضی معافیت‌های پزشکی قانونی که به آرای شوراهای پزشکی وظیفه عمومی اعتراض دارند، باید برای ثبت اعتراضات پزشکی خود به دفاتر پلیس +۱۰ سراسر استان مراجعه کنند.

 به گزارش نشانه نیوز،سرهنگ محمود پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار کرد: در راستای سهولت در خدمات‌رسانی به متقاضیان معافیت‌های پزشکی قانونی، برابر اطلاعیه جدید سازمان وظیفه عمومی، همه مشمولانی که به آرای شوراهای پزشکی وظیفه عمومی اعتراض دارند، می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ سطح استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در این دفاتر اعتراضات پزشکی مشمولان ثبت و در کمیسیون پزشکی ماده ۴۳ شرکت داده می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: بدیهی است همانند قانون قبل، چنانچه فرآیند اعتراض به شوراهای پزشکی و معرفی به بیمارستان‌ها جهت اخذ نظریه تخصصی بیش از یک ماه طول بکشد، برابر قانون، متقاضیان به توزیع نیرو معرفی و به سربازی فراخوانده خواهند شد.

پارسا با اشاره به اینکه گاهی اوقات عده‌ای از مشمولان به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و خواهان تغییر آدرس خود جهت ثبت در سامانه هستند، افزود: تغییر آدرس مشمولان در ثبت اولیه لحاظ می‌شود و مشمولان در زمان شروع به خدمت به هیچ عنوان نمی‌توانند آدرس محل سکونت خود را تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان باید در این زمینه نهایت دقت را داشته باشند تا دچار سردرگمی و ضایع شدن حق خود نشوند.

تسنیم



ارسال نظر


آخرین خبرها