کد خبر: 38081 | زمان مخابره: 17:58:21 - یکشنبه 30 شهریور 1393 | بدون نظر | |

توزیع۶۰ بسته حمایتی طرح مهر تحصیلی در کرمان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از توزیع۶۰ بسته حمایتی و فرهنگی در قالب “طرح مهر تحصیلی” دربین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز،حجت الاسلام سید رضا فاطمی گفت: ۶۰ بسته حمایتی و فرهنگی در قالب طرح مهر تحصیلی در اختیار دانش آموزان نیازمند سه شهرستان استان قرار می گیرد.

   وی ادامه داد :سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای ویژه برنامه های سازمانی خود در جهت تحقق اجرای صحیح نیات واقفین خیراندیش در امور عام المنفعه با اجرای “طرح سراسری مهر تحصیلی” اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی و فرهنگی ویژه دانش آموزان مستعد و نیازمند در کشور نموده است.

   حجت الاسلام فاطمی افزود:در همین راستا اداره کل اوقاف استان در راستای اجرای این امر خطیر اقدام به تهیه ۶۰ بسته حمایتی شامل: لوازم التحریر و اقلام تحصیلی دانش آموزان از محل موقوفات مرتبط ومنطبق، در سه شهرستان بافت،شهر بابک و بخش ماهان نموده است.

   وی ارزش بسته های حمایتی را مبلغ ۴۰ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مبلغ از محل نیات موقوفات مرتبط با کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند تخصیص داده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان با اشاره به برگزاری این طرح همگام با سراسر کشور در سه شهرستان فوق اظهار داشت: این بسته های حمایتی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان واجد الشرایط قرار داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان تحت پوشش مجتمع آموزشی و تربیتی و دارالایتام ها و دانش آموزان مستعد شرکت کننده در برنامه های قرآنی در اولویت دریافت این تسهیلات و خدمات هستند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها