کد خبر: 38921 | زمان مخابره: 13:32:12 - چهارشنبه 30 مهر 1393 | بدون نظر | |

ستاد تبلیغات پلیس آب کرمان تشکیل شد

ستاد تبلیغات پلیس آب استان کرمان با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مطلوب در زمینه طرح پلیس آب در استانداری کرمان تشکیل شد.

  به گزارش نشانه نیوز، استاندار در نشست این ستاد با تاکید براینکه ستاد تبلیغات آب کمتر از ستاد تبلیغات جنگ نیست،گفت: طرح پلیس آب تنها راه نجات استان کرمان است که باید نحوه تبلیغات طرح پلیس آب مشخص و آغاز شود.

علیرضا رزم حسینی، نقش کمیته تبلیغات پلیس آب استان کرمان را در آگاه سازی مردم موثر خواند و افزود: راه اندازی تیم تخصصی برای فرهنگ سازی در جامه بزرگ کشاورزان استان کرمان امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تاخیر اجرای طرح پلیس آب به ضرر مردم استان کرمان تمام می شود، بیان کرد: تاخیر در اجرای طرح پلیس آب به معنای هدررفت بیشتر منابع آب است.

استاندار کرمان گفت: اگر طرح پلیس آب در استان کرمان اجرا نشود و منابع آب همچنان کاهش یابد، باغ ها تخریب و روستاها از سکنه خالی می شوند بنابراین طرح پلیس آب استان کرمان را از مجموعه هایی آغاز می کنیم که تحت کنترل دولت است.

وی با اشاره به اینکه ماه محرم فرصت خوبی برای انجام تبلیغات مرتبط با طرح پلیس آب است، گفت: طرح پلیس آب استان کرمان در حقیقت طرح نجات آب این خطه است و باید از هر ابزاری از جمله مداح، مبلغ، دانشگاه، مدرسه و تبلیغات دیواری برای اطلاع رسانی این طرح استفاده کرد تا پلیس آب در ذهن مردم نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در استان کرمان وجود دارد، افزود: با اجرای طرح پلیس آب استان، منافع و آینده مردم تامین می شود.

رزم حسینی بیان کرد: بخش های مختلف طرح پلیس آب به موازات هم و همزمان انجام می شود و اولویت بندی طرح ها صورت می گیرد زیرا در منطقه ای باید از تعویض کنتورهای آب آغاز کرد و در منطقه دیگر از لوله گذاری در مزارع کار آغاز می شود.

حجت الاسلام سید جواد موسوی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در این نشست به عنوان رییس و مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان دبیر ستاد تبلیغات پلیس آب استان کرمان انتخاب شدند.

همچنین روابط عمومی استانداری کرمان، شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی، جهاد کشاورزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد نمازجمعه، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان کرمان از جمله اعضای ستاد تبلیغات پلیس آب استان کرمان هستند.



ارسال نظر


آخرین خبرها