کد خبر: 39344 | زمان مخابره: 12:10:51 - پنجشنبه 8 آبان 1393 | بدون نظر | |

برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دهمین نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش  نشانه نیوز ، فرشید فلاح  در دومین جلسه شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان با حضور محمد انجم‌شعاع نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی‌ اظهار داشت: شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در استان‌ها محصول منشور قرآنی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ساماندهی فعالیت‌های قرآنی تشکیل داده است.

وی افزود: سه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن، توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن و توسعه فعالیت‌های ‌تبلیغی و ترویجی قرآن در این شورا فعالیت می‌کنند که جلسات کمیسیون‌ها حداقل یک بار در ماه با دعوت رئیس کمیسیون برگزار می‌شود.

فلاح با اشاره به فعالیت ۲۰۰ موسسه قرآنی زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ۱۰۵ موسسه قرآنی و ۳۵۰ خانه قرآن روستای وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در استان کرمان وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر پرهیز از دولتی شدن فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: دهمین نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود.

فلاح خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۲۲ غرفه‌ توسط موسسات و نهادهای قرآنی استان کرمان در نظر گرفته شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها