کد خبر: 49029 | زمان مخابره: 15:04:44 - سه شنبه 9 تیر 1394 | بدون نظر | |

برخوردبا مراکز غیرمجاز عرضه قلیان در رفسنجان/شناسایی ۲۰مرکز متخلف

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از برخورد با مراکز عرضه کننده قلیان بدون مجوز در رفسنجان خبر داد.

به گزارش نشانه  نیوز،احمد جمالی زاده  با اشاره به برگزاری جلسه ساماندهی مراکز عرضه دخانیات در رفسنجان اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد از مراکز عرضه مواد غذایی به خصوص رستورانهایی که دارای مجوز صنفی هستند و اقدام به عرضه دخانیات (قلیان) می کنند به اتفاق نماینده حوزه معاونت بهداشتی و اداره اماکن بازدید و در مرحله اول  اخطاریه صادر و  در صورت عدم رفع نواقص نسبت به  پلمب محل مذکور اقدام شود.

وی تصریح کرد: با مراکز عرضه کننده قلیان که فاقد مجوز از مجمع امور صنفی هستند توسط اتاق اصناف برخورد قانونی صورت گیرد.

وی از هماهنگی با دادستانی برای صدور مجوز پلمپ خانه هایی که به صورت غیر مجاز نسبت به ارائه قلیان اقدام می کنند خبر داد و افزود: برخورد با مراکزی که نسبت به ارائه اقلام و ادوات قلیان اقدام می کنند نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در ادامه اظهار داشت: مقرر شد با هماهنگی  اداره دارایی مراکزی که اقدام به فروش مواد دخانی نمی کنند به صورت تشویقی از تخفیف مالیاتی برخوردار شوند.

جمالی زاده تصریح کرد: تاکنون ۲۰ مرکز متخلف در رفسنجان که علیرغم اخطاریه ها دخانیات را در معرض دید قرار داده بودند به دادگاه معرفی شده اند.

وی نصب بنر و شعارهای تبلیغاتی در پارک ها و مراکز تفریحی مبنی بر عدم استعمال دخانیات و مضرات قلیان و تذکر به افراد متخلف را از دیگر مصوبات این جلسه اعلام کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها