کد خبر: 59930 | زمان مخابره: 14:57:41 - یکشنبه 6 تیر 1395 | بدون نظر | |

رشد ۸۷ درصدی صادرات از گمرکات استان کرمان طی ۳ ماهه سال جاری

مدیر کل گمرکات استان  کرمان بیان کرد: میزان صادرات کالا در ۳ ماهه امسال از طریق گمرکات استان، ۲۳۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۳۴ دلار به وزن ۷۵ هزار و ۵۱۷ تن بوده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی ۸۷ درصد رشد داشته است .
به گزارش  نشانه نیوز، “محمدرضا قادر” با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: آمار واردات ۳ ماهه امسال نیز به ارزش ۱۹۳ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۸۵۴  دلار و به وزن ۳۱ هزار و ۱۲۸ تن بوده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی ۲۱ درصد و از نظر وزنی ۱۵ درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد:  همچنین درآمد ۳ ماهه امسال گمرکات استان با احتسا به ضمانتنامه های ماخوذه ، یک هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۱۸ ریال بوده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷،۶۶ درصد رشد داشته  است .
 مدیر کل گمرکات استان کرمان افزود: عمده ترین کالای صادراتی از این گمرک عبارتند از: پسته و مغز پسته ،نانو کامپوند مستربچ ، کاشی و سرامیک ، خرما ، سیمان ،روغن خوراکی و مهم ترین کالای وارداتی نیز شامل اجزا و قطعات خودرو ،ماشین الات صنعت نساجی و چرم ،انواع نخ غیرپنبه ای ، سایر لوازم و ماشین آلات صنعتی مکانیکی، الیاف اکرلیک و… می باشد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها