کد خبر: 60401 | زمان مخابره: 18:36:50 - یکشنبه 3 مرداد 1395 | بدون نظر | |

تمدید مهلت ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: فراخوان ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تا تاریخ ۳۱ مردادماه جاری تمدید شد.

 

به گزارش  نشانه نیوز، “حمید خالقی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: با توجه به لزوم توسعه و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی در سراسر حوزه های قضایی کشور، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اقدام به تمدید فراخوان ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک نموده است.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه دفاتر با توجه به افزایش طرح در حوزه های مختلف صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضایی بنا بر این است که در همه شهرستان های استان این دفاتر ایجاد شود.

 

خالقی تصریح کرد: در حال حاضر فقط راجع به ۷ شهرستان فراخوان انجام شده است و امیدواریم به زودی در تمام استان این فراخوان انجام و از متقاضیان ثبت نام بعمل آید.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود، اعلام کرد: اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir قابل دریافت است.

 

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان همچنین تصریح کرد: پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق شماره تلفن ۶۳۹۷۴۰۴۸ امکان پذیر است و نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نمی باشد و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها