کد خبر: 62264 | زمان مخابره: 9:16:54 - دوشنبه 5 مهر 1395 | بدون نظر | |

کتاب «پند پدر» نوشته عطا احمدی رونمایی شد

با حضور استاندار کرمان، حجت الاسلام سید محمود دعایی، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان در حاشیه مراسم  افتتاحیه مدرسه خیر ساز بانو فاطمه متقی از کتاب پند پدر نوشته عطا احمدی خیر بزرگ مدرسه سازی استان کرمان رونمایی شد.

به گزارش نشانه نیوز، کتاب پند پدر نوشته عطا احمدی توسط «موسی سالاری» مسئول دبیر خانه مجمع خیران مدرسه ساز استان کرمان و کارکنان اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان گرد آوری و در  چاپ اول در تیراژ ۵۰۰۰ نسخه به چاپ رسید.

سید محمود دعایی نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات در این آیین با تجلیل از خیر مدرسه ساز کرمانی عطا احمدی گفت: منش عطا احمدی برای ما درس بزرگی است و هیچ جا حاضر نیست از او نامی برده شود و ثمرات خدمتی او مدارس و  بناهایی است که ساخته و پندهایی است که اصرار دارد به دیگران بدهد و به حق خودش را پدر می داند.

وی افزود: پندهای عطا احمدی در قالب یک کتاب تدوین شده بود که در استان اجازه چاپ پیدا نکرد، اما استاندار محترم و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سعی در چاپ این کتاب داشتند.

دعایی تصریح کرد: موسی سالاری و همکاران ایشان سی دی کتاب را در اختیار من گذاشتند تا یک روزه مجوز چاپ کتاب پند پدر را بگیرم که در نهایت آقای ذکاء اسدی شاگرد عطا احمدی هزینه چاپ کتاب را در تیراژ ۵۰۰۰ جلد پرداخت کردند.

 

 



ارسال نظر


آخرین خبرها