کد خبر: 63008 | زمان مخابره: 9:37:54 - چهارشنبه 28 مهر 1395 | بدون نظر | |

دستگیری رمال آینده نگر در سیرجان

فرمانده انتظامی “سیرجان” از دستگیری فردی که تحت عنوان رمالی و اینده نگری از شهروندی ۳۳۵میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد .

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ “محمدرضا ایران نژاد ” گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چندی پیش با فردی در خیابان که خود را دعانویس و آینده نگر در مورد زندگی افراد معرفی کرد آشنا شدم که این فرد ، به بهانه آینده نگری و اتفاقات آینده زندگیم ، مبلغ ۳۳۵ میلیون ریال وجه نقد را طی دو مرحله دریافت کرد .

وی افزود : به دنبال این گزارش موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

ایران نژاد افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد متهم فردی غیر بومی و کلاهبردار است و چندین فقره سابقه رمالی در پرونده خود دارد .

این مقام مسئول عنوان داشت: با تکمیل تحقیقات به دست آمده اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی محل های اختفاء وی، سرانجام متهم دستگیر و در تحقیقات انجام گرفته به کلاهبرداری از شهروندان با بهانه دعانویسی و رمالی با شگردهای مختلف اعتراف کرد.

سرهنگ ایران نژاد اظهار داشت : این کلاهبردار پس از شناسایی سوژه های خود و بررسی و تحقیق در مورد زندگی آنها از افراد محل و همسایگان ، با در اختیار داشتن اطلاعات فردی ، از سوژه ها خود ، اقدام به کلاهبرداری می کرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه با اشاره به اینکه این متهم از طریق دادسرا روانه زندان شد خاطر نشان کرد : افراد کلاهبردار معمولا شیک پوش ، حراف و ولخرج هستند وبا دادن وعده ازدواج ، تامین شغل ، حل مشکلات ، دادن گذرنامه و گواهینامه و .. .قصد کلاهبرداری را دارند که شهروندان باید با هوشیاری پس از اطمینان از نیت پلید طرف مقابل مراتب را سریع به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند .



ارسال نظر


آخرین خبرها