کد خبر: 63027 | زمان مخابره: 9:59:02 - چهارشنبه 28 مهر 1395 | بدون نظر | |

بهای نفت و طلا افزایش یافت

به دنبال کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا، بهای طلای سیاه افزایش یافت.

به گزارش نشانه نیوز، “مؤسسه نفت آمریکا” گزارش داد ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) ۳٫۸ میلیون بشکه کاهش یافته است. این در حالیست که تحلیلگران پیش بینی افزایش ۲٫۷ میلیون بشکه ای ذخایر نفت خام را کرده بودند.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا تعداد موجودی رسمی ذخایر نفت خام را روز چهارشنبه اعلام می کند. اگر این اداره هم کاهش ذخایر نفت خام آمریکا را تأیید کند، این ششمین مرتبه است که ذخایر آن در ۷ هفته گذشته با کاهش همراه بوده است.
بهای نفت خام برنت با ۱۶ سنت افزایش (معادل ۰٫۳ درصد) به ۵۱ دلار و ۶۸ سنت در هر بشکه رسید. پس از انتشار گزارش “مؤسسه نفت آمریکا،” بهای این نفت به ۵۲ دلار و ۱۵ سنت افزایش یافت. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت با ۳۵ سنت افزایش (معادل ۰٫۷ درصد) به ۵۰ دلار و ۲۹ سنت در هر بشکه رسید.
وبسایت اینوستینگ نیز در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. به دنبال انتشار داده های چین در خصوص تولید ناخالص داخلی، بازده و خرده فروشی، بهای طلا روز چهارشنبه در بازارهای آسیا با افزایش همراه بود.
بهای طلا تحویل دسامبر با ۰٫۱۲ درصد افزایش به ۱۲۶۴٫۴۵ دلار در هر اونس رسید. بهای نقره تحویل دسامبر نیز با ۰٫۱۱ درصد افزایش به ۱۷٫۶۵۷ دلار در هر اونس رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، انتظارات از کاهش تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، بهای طلای سیاه را افزایش داد. همچنین داده های یک گروه صنعتی که نشان داد ذخایر نفت خام آمریکا به طور غیرمنتظره کاهش یافته است، باعث سوددهی بیشتر طلای سیاه شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها