کد خبر: 67076 | زمان مخابره: 10:54:40 - پنجشنبه 3 فروردین 1396 | بدون نظر | |

بیش از ۱۱ هزار خانوار در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی یافتند

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۱۱ هزار و ۴۱۹ خانوار شامل ۴۷ هزار و ۲۸۶ نفر تا صبح امروز در مدارس استان کرمان اسکان نوروزی شدند.

به گزارش نشانه نیوز، محمد محسن‌بیگی در گفت‌و‌گو یی اظهار داشت: ۴۴۰ مدرسه در سطح استان کرمان با ۵ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی استان کرمان در ۲۶ اسفند‌ماه جاری با حضور مسئولان در سطح استان افتتاح شد گفت: در روز ۲۶ اسفند‌ماه سال گذشته ۷۶۰ خانوار شامل ۳ هزار و ۵۱۹ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه برای تجهیز این مدارس حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است افزود: در روز ۲۷ اسفند‌ماه سال گذشته هزار و ۲۶۰ نفر خانوار شامل ۶ هزار و ۳۹۲ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی روزانه ۳۰ هزار مسافر نوروزی در استان کرمان در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شده است خاطر‌نشان کرد: در روز ۲۸ اسفند‌ماه سال گذشته هزار و ۵۵۰ خانوار شامل ۶ هزار و ۷۲ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

محسن‌بیگی با بیان اینکه در روز ۲۹ اسفند‌ماه سال گذشته دو هزار و ۴۰۵ خانوار شامل ۹ هزار و ۴۲۳ نفر به مدارس سطح استان مراجعه و در شرایط مناسب اسکان یافتند گفت: در روز ۳۰ اسفند‌ماه دو هزار و ۴۰۲ خانوار شامل ۹۶ هزار و ۶۹۸ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به آمادگی بیش از ۳۰ خانه معلم در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی افزود: در روز نخست فروردین‌ماه جاری نیز  سه هزار و ۴۲ خانوار شامل ۱۲ هزار و ۱۸۲ نفر در سطح مدارس استان کرمان اسکان داده شدند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در مجموع تاکنون  ۱۱ هزار و ۴۱۹ خانوار شامل ۴۷ هزار و ۲۸۶ نفر تا صبح امروز در مدارس استان کرمان، اسکان نوروزی شدند.



ارسال نظر


آخرین خبرها