کد خبر: 67733 | زمان مخابره: 11:02:27 - شنبه 2 اردیبهشت 1396 | بدون نظر | |

لیست ائتلافی اصولگرایان برای شوراهای شهر کرمان در انتظار تصمیم ۲ نفر/به دنبال نیروهای کارآمد هستیم

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: از نظر ما لیست ائتلافی اصولگرایان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا آماده است زیرا طی ۴ ماه گذشته براساس معیارها و ارزیابی ها، به جمع بندی رسیده ایم.

به گزارش نشانه نیوز، “محمد تکلوزاده” در گفت و گو یی، درباره لیست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر کرمان اظهار کرد: لیست ما تقریبا آماده است و۱۱ نفر را پیشنهاد داده ایم و اینکه می گویم تقریبا به این دلیل است که یکی دو نفر اعلام کرده اند که مایل به رقابت نیستند اما دوستان تاکید داشتند که بمانند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز صحبت هایی شد و منتظر تصمیم نهایی این دو نفر هستیم، افزود: در هر حال از نظر ما لیست آماده است زیرا طی ۴ ماه گذشته براساس معیارها و ارزیابی ها، به جمع بندی رسیده ایم.

تکلوزاده تصریح کرد: شورا یکی دو روز دیگر صبر می کند تا ببیند تصمیم این دو نفر چه خواهد بود و در صورتی که از رقابت انصراف بدهند، افراد دیگری برای جایگزین کردن داریم.

وی در ادامه بیان کرد: در ارائه لیست برای انتخابات شورای شهر روند کار به این شکل بوده که نیروهایی که کارآیی داشته باشند، معرفی کنیم و حتی ممکن است نیرویی سفت و سخت اصولگرا نباشد اما احساس کردیم می تواند به آبادانی شهر خدمت کند در لیست قرار داده ایم.

سخنگوی شورای اصولگرایان استان کرمان گفت: حتی افرادی که خودشان عضو شورای اصولگرایان بوده اما احساس کردیم کارآیی کمتری دارند در لیست قرار نداده ایم و برای ارائه لیست، کارآیی و جنبه کاری را بیشتر در نظر گرفته ایم که امیدواریم با رای مردم انتخاب و تحولی در شورای شهر ایجاد شود.

وی در ادامه درباره انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: در حال حاضر نمی شود قضاوت کرد و مطمئنا هر کس دوست دارد کاندیدای مورد نظرش رای بیاورد اما در نهایت مردم تصمیم گیرنده هستند.

تکلوزاده تصریح کرد: کاندیداهای مورد نظر ما از افراد معرفی شده جبهه مردمی نیروهای انقلاب است که این جبهه ساختار خاصی را طراحی کرده و دو نفر از جمنا ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: منتظر هستیم جمع بندی بعد از مناظره و ارزیابی ها به یک نفر برسد و با اعلام نهایی، قطعا ما از ایشان حمایت می کنیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها