کد خبر: 69403 | زمان مخابره: 8:34:22 - یکشنبه 25 تیر 1396 | بدون نظر | |

محموله ۲۳ کیلویی هروئین در رودبارجنوب متوقف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودبارجنوب از کشف محموله ۲۳ کیلویی هروئین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ رضا فیروز بخت افزود: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس رودبار جنوب بعد از ظهر امروز(شنبه) از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حمل نمایند.
وی تصریح کرد: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد که در نهایت بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو متوقف شد.
سرهنگ فیروز بخت ضمن اشاره به این مطلب که راننده با استفاده از جنگلی بودن منطقه متواری شد و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد،خاطر نشان کرد: در این عملیات مقدار ۲۳ کیلو گرم هروئین کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و نگهداری مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و یا سامانه مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی از دیرباز محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر بوده است که این استان براساس ارزیابی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۴، رتبه اول کشوری در زمینه مقابله با مواد مخدررا کسب کرده است.
مساحت این شهرستان ۱۳ هزارو ۲۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد و مرکز آن شهر رودبار جنوب درفاصله ۳۳۳ کیلومتری از مرکز کرمان واقع شده و جمعیت آن هم برابر با ۱۰۵ هزارو ۹۹۲ نفر می باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها