کد خبر: 70115 | زمان مخابره: 22:31:39 - چهارشنبه 1 شهریور 1396 | بدون نظر | |

شهید حججی جهاد و هجرت را توامان برگزید

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :شهید محسن حججی با تقدیم سر خود در راه اسلام به طور توامان راه جهاد و هجرت را انتخاب کرد .

به گزارش نشانه نیوز، سید محمد حسینی در آیین بزرگداشت شهدای منطقه ماهونک رفسنجان و یادواره شهید اظهار کرد: اگر امروز سرداران و مدافعان حرم و انسانهای شایسته ای چون شهید حججی ها نبودند سامرا، بغداد و نجف سقوط می‌ کردند و دولت تروریستی مقتدری در همسایگی ما تشکیل شده بود.
وی با اشاره به برگزاری یادبود شهید حججی و دیگر مدافعان حرم در جای جای ایران اسلامی افزود: مدافعان حرم برای تأمین امنیت و پایان ‌بخشیدن به ددمنشی تکفیری‌ ها جان خود را در طبق اخلاص می ‌گذارند و با عشقی سرشار به سید و سالار شهیدان و اهلبیت (ع) جان خود را فدا می کنند و هرگز اجازه تجاوز به حریم اهلبیت را به دشمن نمی دهند.
وی اضافه کرد : همه بدانند که داعش تحت حمایت های ابرقدرتی همچون آمریکا فعالیت می کند و اگر سردار سلیمانی و مدافعان حرم در عراق و سوریه نبودند دشمن همان ‌طور که تا ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران رسیده بود می ‌توانست وارد خاک کشورمان شود.
این استاد دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ما سرداران شهید زیادی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) دادیم، اما شهید حججی ۲۵ ساله در این امواج رسانه‌ ای و فضای مجازی راهی را انتخاب کرد که توانست همه را مجذوب خود کند و مهمتر از همه خانواده او عظمت شهادت را با تمام وجود درک کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها