کد خبر: 71329 | زمان مخابره: 16:31:57 - دوشنبه 10 مهر 1396 | بدون نظر | |

قیام  امام حسین(ع) ؛ برای اصلاح امور و احیای  امر به معروف ونهی از منکر بود

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت حرکت امام حسین (ع)را یک حرکت الهی دانست وگفت: قیام  امام حسین(ع) ؛ برای اصلاح امور و احیای  امر به معروف ونهی از منکر بود.

به گزارش نشانه نیوز، احمد علی انجم روز  در گردهمایی بسیجیان حقوقدان که با حضور رئیس کانون بسیج حقوق دانان استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل دادگستری جیرفت برگزار گردید،اظهار داشت: دفاع مقدس نیز برگرفته از حرکت و قیام  امام حسین (ع) است وتقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری امام حسین(ع)مایه برکت برای نظام جمهوری اسلامی است .

وی حرکت امام حسین (ع)را یک حرکت الهی دانست وافزود: الهی بودن انقلاب امام حسین(ع) منجر شده است که پس از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال روز به روز ایام سوگواری آن امام همام پرشکوه تر و تازه تر برگزار گردد.

احمد علی انجم روز افزود:  امام حسین علیه السلام بر اساس احساس وظیفه برای اصلاح امور و احیای  امر به معروف ونهی از منکر قیام نمودند و در این راه از تمام وجود خود و همسرو فرزندان و اموال خود مایه گذاشتند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد :در دوران دفاع مقدس مردم و جوانان ما به ندای علمای اسلام و در راس آنها امام خمینی (ره) لبیک گفتند به در مقابل  حکام  و کشورهای استکباری ایستادگی نمودند وبه پیروزی رسیدند

انجم روز عنوان کرد: امروز این امنیت و آرامش سیاسی و اجتماعی که در میان این همه ملت ها کشور و ملت ایران دارند به یمن و برکت خون شهدا می باشد که ما باید قدر دان رشادتها و ایثار گریهای آنان باشیم .

این مقام قضائی در تعریف واژه بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی عشق به ارزش ها و عشق به مملکت و حضور در تمام عرصه ها هست.

رئیس دادگستری جیرفت گفت:بسیج تمام اقشار جامعه را فرا گرفته و این یک سیاست بسیار خوبی بود که نظام آن را به کار گرفت و الان در تمام اقشار جامعه  از جمله پزشکان ،دانشجویان، حقوقدانان ، کارگران و غیره ….. بسیج فعال است.



ارسال نظر


آخرین خبرها