کد خبر: 71537 | زمان مخابره: 21:42:10 - یکشنبه 23 مهر 1396 | بدون نظر | |

۳۱ مدال آور ایثارگر استان کرمان تجلیل شدند

۳۱ نفر از مدال آوران ایثارگر استان کرمان با تقدیم لوح تقدیر از سوی استاندار کرمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی  در مراسم تجلیل از مدل آوران ایثارگر در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد شهید در دولت یازدهم اقدامات خوبی در جهت تقویت ورزش جانبازان انجام شده است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده امیدواریم بتوانیم افتخارات بیشتری از سوی جانبازان و ایثارگران در همه عرصه های جهانی داشته باشیم و نسبت به گذشته پشتیبانی بیشتری در این زمینه انجام شود.

رزم حسینی عنوان کرد: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا ثمره هشت سال دفاع مقدس ما هستند و افتخارات بزرگی در دوران دفاع مقدس برای کشور به  وجود آورده اند و اکنون هم که در حوزه ورزش حضور پیدا کرده اند نشان از این است که با وجود مشکلات جسمی روحیه خود را حفظ کرده و توانسته اند افتخاراتی در صحنه های بین المللی و داخلی به خود اختصاص دهند.

استاندار کرمان بیان کرد: این درس بزرگی است برای همه افراد سالم که امکان ورزش برای آنها فراهم است اما نمی توانند در این زمینه فعالیت و افتخار کسب کنند و امیدوارم بتوانیم از این جانبازان که افتخارات کشور هستند درس بگیریم.

در ادامه این جلسه محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: جانبازان و ایثارگران استان کرمان در زمینه ورزشی و فرهنگی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: در این مراسم از ۳۱ نفر از ورزشکاران مدل آور  جانبازان و ایثارگران استان تقدیر به عمل می آید.

این آئین از ۳۱ از مدال آوران ایثارگر استان با تقدیم لوح تقدیر از سوی نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان تجلیل شد



ارسال نظر


آخرین خبرها