کد خبر: 71606 | زمان مخابره: 22:05:25 - سه شنبه 25 مهر 1396 | بدون نظر | |

وقوع قتل در بخش اسماعیلی منوجان/ قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پی وقوع قتل در شهرستان منوجان، قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در حوزه شهرستان جیرفت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نشانه نیوز، سرهنگ ماشاالله ملایی گفت: شب بیست و سوم مهرماه به علت اختلاف ملکی، فردی در حوزه شهرستان منوجان به قتل می رسد.

وی ادامه داد: بلافاصله تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز می شود تا اینکه مخفیگاه قاتل در حوزه شهرستان جیرفت (بخش اسماعیلی) شناسایی شد.

سرهنگ ملایی گفت: تیمی از ماموران مجرب پلیس منوجان با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه قاتل مراجعه و با همکاری پاسگاه انتظامی بلوک و گسترش چتر اطلاعاتی برای دستگیری قاتل اقدام کردند تا اینکه با همکاری معتمدان و ریش سفیدان، قاتل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خود را به پاسگاه انتظامی بلوک معرفی و به بزه انتسابی اعتراف می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: پلیس با همه توان و ظرفیت خود برای حفظ امنیت در جامعه تلاش می کند و به اخلال گران نظم و امنیت عمومی و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم لحظه ای امان نخواهد داد و برابر قانون و با قاطعیت با آنان رفتار خواهد کرد.

وی ازعدم ارضای نیازهای عاطفی، عدم کسب مهارتهای زندگی و ارتباطی و باورهای غلط به عنوان عوامل اصلی در بروز جرائم خشن و بسیاری از جرائم دیگر و آسیب های اجتماعی نام برد و بر توجه ویژه متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی به عوامل فوق تاکید کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها