کد خبر: 71612 | زمان مخابره: 22:09:27 - سه شنبه 25 مهر 1396 | بدون نظر | |

کشف محموله ۱۷۰ میلیون ریالی کالای قاچاق/ ۵ نفر دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند.

به گزارش نشانه نیوز، اسحاق دریجانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر به دو اتوبوس مسافربری که از مقصد زاهدان به مرکز کشور در حال حرکت بودند در حین گشت زنی حوزه استحفاظی مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

 وی با اشاره به کالای قاچاق کشف شده در بازرسی خودروها بیان داشت: در بازرسی تخصصی خودروهای مسافربری ماموران مقادیر زیادی قاچاق که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر افزود: در این عملیات پنج نفر دستگیر شدند و تحویل مراجع قانونی پس از تشکیل پرونده شدند.

دریجانی تصریح کرد: کالای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور خسارت جبران ناپذیری وارد می کند و نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا برخورد محکم و قاطع خواهد داشت.

وی با اشاره به اقلام کشف شده در این عملیات اظهار کرد: اقلام کشف شده شامل خشکبار، خودرو، وسایل ورزشی، مواد غذایی، قطعات، پارچه و سیگار بود.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: این اقلام کالای قاچاق کشف شده به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال است و این قاچاق از مبادی غیر مجاز وارد کشور شده است.

دریجانی بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موردمشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.



ارسال نظر


آخرین خبرها