کد خبر: 71673 | زمان مخابره: 9:53:55 - شنبه 29 مهر 1396 | بدون نظر | |

بخش عمده توانمندی موشکی ایران را مرهون اقدامات سپاه هستیم

امام‌جمعه موقت کرمان بخش عمده توانمندی موشکی ایران را به دلیل اقدامات سپاه دانست و گفت: این مسئله‌ای است که دشمن آن را برنمی‌تابد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده آمریکا را عامل اجرایی رژیم اشغالگر صهیونیست دانست و گفت: یکی از دلایلی که آمریکا در خصوص سپاه حساسیت نشان می هد این است که اقدامات مقتدرانه و سنجیده سپاه می تواند ذهن آمریکا را مشوش کرده و به هم بریزد.

وی با اشاره به اینکه مشکل آمریکا سپاه و موشک های ایران اسلامی نیست، افزود: آنها در واقع در صدد براندازی نظام و نابودی جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام قاسمی بخش عمده توانمندی موشکی ایران را به دلیل اقدامات سپاه دانست و گفت: این مساله ای است که دشمن آن را برنمی تابد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه در حال گذر از دورانی دشوار هستیم، ادامه داد: در چنین شرایطی باید هوشیارانه و با وحدت در کنار یکدیگر باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفت: براساس فرمایشات معظم له باید نخبگان مورد حمایت و توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر کشور اظهار کرد: بسیاری از مشکلات را می توان از این طریق حل کرد.

وی با اشاره به اهمیت پیشرفت های علمی گفت: باید با حمایت از نخبگان زمینه فعالیت در این زمینه فراهم شود چرا که از این طریق می توان برای مشکلات کشور راه حل های اساسی و علمی یافت.

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: در حال حاضر ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای منطقه به شمار می رود.



ارسال نظر


آخرین خبرها