کد خبر: 72622 | زمان مخابره: 11:16:45 - سه شنبه 21 آذر 1396 | بدون نظر | |

شوراها رابطین مردم و مسئولیند

علی بابایی سرپرست فرمانداری کرمان در جلسه شورای اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به اهمیت ونقش شورا در جامعه کنونی گفت  : منتخبین شوراها چنانچه در جایگاه خود به وظایف محوله قانونی به‌درستی عمل کنند، می‌توانند رابطین خوبی میان مردم و مسئولین باشند و در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات مردم  مثمر ثمر باشند.

به گزارش نشانه نیوز، وی با تاکید بر لزوم تسلط اعضای شوراها به مسایل مرتبط با کارو قوانین مربوطه اظهار داشت :  شورا بایستی بر مسائل و امور حوزه کاری خود اشراف کامل و دقیق داشته باشند و اولویت ها را مشخص نمایند تا در تصمیم گیری و برنامه ریزی ها موفق تر عمل کنند.

سرپرست فرمانداری کرمان با بیان این مطلب که شورا ها بایستی تعاملات و ارتباطات بیشتری با مسئولین ادارات و فرمانداری داشته باشند تاکید کرد : این تعاملات و همکاریها به همفکری و هم افزایی منجر خواهد شد.

وی با اشاره به نقش معین های اقتصادی در جامعه کنونی خواستار تشویق و ترغیب سرمایه گذاران از سوی شوراها شد.

بابایی در ادامه سخنان افزود: اعضای شورا باید با نظارت صحیح، در هموار نمودن مسیر توسعه و آبادانی شهرها و روستاها همکاری کنند و با در نظر گرفتن مصالح عمومی جامعه، از هرگونه تعلل در روند اجرای تصمیمات و انجام امور عمرانی شهرها و روستاها بپرهیزند.

بابایی  با اشاره به نقش شوراهای اسلامی در نظارت بر حُسن اجرای مصوبات در شهرها و روستاها ادامه داد: شورا بایستی در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان حضور داشته باشد و  با ارائه نظرات در برنامه ریزی ها و مشخص نمودن اولویت ها موثر  باشد

 



ارسال نظر


آخرین خبرها