کد خبر: 72631 | زمان مخابره: 15:05:37 - سه شنبه 21 آذر 1396 | بدون نظر | |

۱۸ پس لرزه هجدک را لرزاند/ دیوارهای خانه‌های قدیمی فرو ریخته است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از میزان خسارات سخن به میان آورد و اظهار کرد: دیوارهای خانه‌های قدیمی که در زلزله قبل(۶٫۱ ریشتر) دچار آسیب شده بودند اکنون فرو ریخته‌اند، ضمن آنکه خسارات جانی در پی نداشته است و مصدومین نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

به گزارش نشانه نیوز، “رضا فلاح” در گفت‌و‌گو یی، گفت: در ساعت ۱۲و ۱۳ دقیقه لزله‌ای به شدت ۶٫۲ ریشتر منطقه هجدک کرمان را لرزاند.

وی از ۱۸ پس لرزه در این منطقه خبر داد و بیان کرد: تا کنون ۱۸ پس لرزه پس از وقوع زلزله ۶٫۲ ریشتری ظهر امروز منطقه هجدک را لرزانده است که بزرگترین آنها ۴٫۲  ریشتر و کمترین آنها ۲٫۶ ریشتر بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان این مطلب که تیم‌های ارزیاب در حال ارزیابی می‌باشند، عنوان کرد: ۱۲ تیم ارزیاب در منطقه حضور دارند و اکنون روستاهای گورک، هجدک، هرجند، گزک، گورکانی، هوتک، ده اسماعیلیه، سرآسیاب و ده اولیا ارزیابی شده‌اند.

وی از آغاز ارزیابی هوایی خبر داد و مطرح کرد: منطقه کرمان، راور و چترود به وسیله بالگرد در حال ارزیابی هوایی می‌باشند.

فلاح از میزان خسارات سخن به میان آورد و اظهار کرد: دیوارهای خانه‌های قدیمی که در زلزله قبل(۶٫۱ ریشتر) دچار آسیب شده بودند اکنون فرو ریخته‌اند، ضمن آنکه خسارات جانی در پی نداشته است و مصدومین نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

در لحظه اولیه زلزله خطوط ارتباطی منطقه زلزله‌زده به دلیل حجم زیاد تماس‌ها دچار مشکل شده بود که بلافاصله مشکل برطرف شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها