کد خبر: 73539 | زمان مخابره: 9:46:55 - سه شنبه 10 بهمن 1396 | بدون نظر | |

فرماندار زرند خبر داد؛ افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۰ طرح عمرانی در زرند در دهه فجر

فرماندار زرند گفت: همرمان با دهه فجر امسال ۹۰ طرح مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش نشانه نیوز، حبیب‌الله خنجری اظهار داشت: همرمان با دهه فجر امسال ۹۰ طرح مختلف عمرانی، خدماتی،گردشگری، کشاورزی، صنعتی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها که در مناطق شهری و روستایی این شهرستان قرار دارند در مجموع حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: از این تعداد طرح ۸۳ طرح مختلف در این ایام افتتاح می‌شوند که شامل ۳۹ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۹۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، ۹ طرح فرهنگی با اعتبار ۵ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال، ۱۰ طرح بهداشتی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و پنج طرح خدماتی با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

فرماندار زرند عنوان کرد: همچنین ۶ طرح تولیدی با اعتبار یک‌هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال، سه طرح کشاورزی با اعتبار ۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال، چهار طرح آموزشی با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال، پنج طرح برق‌رسانی با اعتبار ۹۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال، یک طرح آبرسانی با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک طرح مخابراتی با اعتبار یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

خنجری با بیان اینکه حدود ۱۰ طرح مختلف دیگر با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی اقتصادی برای ۹۰۰ نفر اشتغالزایی را در پی خواهد داشت و حدود ۳۰ هزار خانوار از مزایای آنها بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب و بازگویی و بیان دستاوردها به نسل جوان بوده تا این قشر از جامعه با ارزش‌ها و آرمان‌های والای این انقلاب بیشتر آشنا شوند و در راستای حراست و پاسداری ارزش‌های انقلاب گام  بردارند.

فرماندار زرند خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف و آیین‌های ویژه  از جمله عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا، مسابقات مختلف ورزشی، برنامه‌های فرهنگی، معاینه رایگان بیماران، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و برپایی جشن پیروزی انقلاب در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها