کد خبر: 73828 | زمان مخابره: 17:16:36 - شنبه 21 بهمن 1396 | بدون نظر | |

چندین پروژه در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت دهه فجر و با حضور استاندار کرمان، جمعی از مدیران کل و مسوولان شهرستان، چندین پروژه در حوزه کشاورزی در زرند افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش نشانه نیوز،
“عباس سعیدی” رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: ۳۰ هکتار گلخانه در شهرستان زرند داریم که سطح زیر کشت ۵ هکتار آن گل شاخه بریده است.

وی با بیان این مطلب که ۱۸ درصد سطح زیر کشت مزارع استان تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار دارد، مطرح کرد:  ۷۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان تحت پوشش آبیاری تحت فشار هستند.

همچنین “علی رشیدی نژاد” مدیرعامل آب و فاصلاب روستایی استان کرمان از انجام ۵۱۳ پروژه آبرسانی در سطح استان خبر داد و افزود: در سال جاری ۱۳۶ پروژه آبرسانی در سطح استان داشتیم که آبرسانی به مجتمع حاشیه غربی شهرستان زرند پنجاهمین پروژه ای است که مورد افتتاح قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: در سال گذشته بیش از ۲ هزار کیلومتر لوله گذاری در سطح استان انجام شده که معادل ۴ استان کشور می باشد.

به گزارش ایسنا؛ امروز با حضور استاندار کرمان کلنگ طرح گل خشک ایرانمنش با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان به زمین زده شد.

همچنین گلخانه هیدروپونیک تمام اتوماتیک در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۲ میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری افتتاح شد.

فاز اول بزرگترین پروژه آبیاری تحت فشار با مساحت ۵۵۰ هکتار نیز افتتاح شد که میزان سرمایه گذاری این پروژه ۶۹٫۴ میلیارد ریال است.

براساس این گزارش استاندار کرمان فاز نخست پروژه تامین آب شرب روستاهای مجتمع حاشیه غربی شهرستان زرند را افتتاح کرد که ۸۰ هزار میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.

همچنین استاندار کرمان پروژه بهسازی، روکش آسفالت و لکه گیری کمربند شرقی زرند – راور را افتتاح کرد.



ارسال نظر


آخرین خبرها