کد خبر: 29799 | زمان مخابره: 8:55:19 - سه شنبه 26 فروردین 1393 | بدون نظر | |

ایجاد زیرساخت‎های روان شدن ترافیک در جیرفت

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: باید زیرساخت‎های مربوط به ترافیک در سطح منطقه ایجاد شود تا ترافیکی روان داشته باشیم.
به گزارش نشانه نیوز، احمد امینی‎روش شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: تلاش‎های تمام اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از جمله اداره‎های پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، تاکسیرانی، راه و شهرسازی، بخشداری‎ها، آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و… در ایام تعطیلات عید قابل تقدیر و ستایش است.

وی ادامه داد: مدیران شهرستان نشان دادند که هرگز در انجام مسئولیت کوتاهی نکرده و با تمام توان در راستای توسعه و آبادانی منطقه و حفظ شأن و جایگاه آن تلاش خود را به کار می‎گیرند.

امینی‎روش با اعلام خبر تقدیر از مدیران فعال شهرستان جیرفت در ایام تعطیلات نوروز به زودی تصریح کرد: تمام مسئولان تلاش کردند تا زمینه سفری امن و خاطره‎انگیز را برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارت در اولویت دوم قرار دارد، افزود: در برخی موارد سوء مدیریت‎ها موجب بروز مشکلات می‎شود، اما پای کار بودن مدیر با روحیه جهادی می‎تواند، بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با تقدیر از تلاش مدیریت اداره راه و شهرسازی شهرستان عنوان کرد: باید در محورهای سربیژن بخش ساردوئیه و ورودی شهر جبالبارز کانکس پلیس راه استقرار یابد تا مشکلات ترافیکی موجود در این نقاط کاهش پیدا کند.

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: باید مسئولان راهنمایی و رانندگی، شورای اسلامی شهر و شهرداری در زمینه ساماندهی ایستگاه جیرفت عنبرآباد همت جدی خود را به کار گیرند تا هرچه سریع‎تر انتقال مکان یابد.

امینی‎روش با تأکید بر ساماندهی وانت‎بارهای دستفروش که چهره شهر را زشت کردند، بیان داشت: باید از طریق آموزش و پرورش، رسانه‎ها و مطبوعات، اداره تبلیغات اسلامی و… با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی و بخشداران در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک و رانندگی تلاش کرد.

این مسئول با بیان اینکه ارتقا فرهنگ رانندگی تنها با جریمه و اعمال قانون امکانپذیر نیست، تصریح کرد: باید زیرساخت‎های مربوط به ترافیک در سطح منطقه ایجاد شود تا ترافیکی روان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک بسیار زیاد واقع در خیابان‎های مسجد جامع، شهید رجایی، سه‎راه دهشتری‎ها، میدان امام و چهارراه ژاندارمری باید مأموران راهنمایی و رانندگی حضور پررنگ‎تری در این مناطق داشته باشند.

وی اذعان داشت: همچنین با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‎ها هیچ‎کس حق افزایش کرایه را در هیچ مسیری از شهر جیرفت ندارد، بنابراین باید اداره‎های تاکسیرانی و تعزیرات با متخلفان با جدیت برخورد کنند.

به گزارش فارس، امینی‎روش با ابراز امیدواری نسبت به استقرار اداره کل حمل و نقل و پایانه‎ها در منطقه جنوب کرمان متذکر شد: برای قرار دادن دوربین در محورهای جبالبارز و سربیژن ساردوئیه با کمبود اعتبار مواجه هستیم.



ارسال نظر


آخرین خبرها