کد خبر: 30040 | زمان مخابره: 14:51:42 - یکشنبه 31 فروردین 1393 | بدون نظر | |

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان: سیره امام خمینی(ره) را سرلوحه زندگی قرار دهیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، گفت: وظیفه داریم دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) را بشناسیم و با فرمایشات رهبر معظم انقلاب منطبق کنیم.
به گزارش نشانه نیوز، جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)عصر امروز شنبه در محل تالار پیامبر اعظم(س) استانداری کرمان برگزار شد.
در این نشست مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر شناخت راه و سیره امام(ره) و الگوبرداری و سرلوحه قرار دادن رفتار ایشان در کار و زندگی تاکید دارند.
وی افزود: رویکرد ما در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تبیین شخصیت والای آن بزرگوار در ابعاد گوناگون و به طرق مختلف علمی، فرهنگی، رسانه‌ای، قرآنی، ورزشی و … است.
صدفی ابراز نمود: وظیفه داریم در تحقق فرمایش رهبری در خصوص نامگذاری سال تحت عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاثیرگذار باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، خاطر نشان کرد: باید دیدگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) را بشناسیم و با فرمایشات رهبر معظم انقلاب منطبق کنیم و با روحیه جهادی و اعتقادی که به حضرت امام داریم راه و شخصیت والای امام را به جهانیان تفهیم کنیم.
وی افزود: رویکرد ما در این مراسم مردمی شدن آن است هر چند دستگاه‌های اجرایی را از مردم جدا نمی‌دانیم و می‌توانیم مجموعه‌های خارج از دستگاه‌های اجرایی را نیز وارد کار کنیم.
صدفی بر پرهیز از اسراف در اجرای برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: به دنبال کمیت برنامه‌ها نیستیم و توجه ما به نقش رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب است.
وی تصریح نمود: توجه ما به اجتماعات است تا به دنیا بگوئیم ما پایبند راه امام و ولایت هستیم و توجه به محتوا و تاثیرگذاری را مد نظر داریم.

هجرت

 



ارسال نظر


آخرین خبرها