کد خبر: 35140 | زمان مخابره: 17:02:34 - چهارشنبه 1 مرداد 1393 | بدون نظر | |

نماینده مجلس: روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، روز قدس را یادآور توصیه پیر جماران به حمایت از مظلوم ترین مردم دنیا دانست و گفت: روز قدس بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی است.

به گزارش نشانه نیوز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ˈمحمدرضا پورابراهیمیˈ در آستانه فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس در پیامی، افزود: از همه مردم شریف و ظلم ستیز ایران اسلامی بخصوص مردم همیشه در صحنه کرمان و راور برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورم.

وی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور توصیه پیر جماران به حمایت از مظلوم ترین مردم دنیا است و امروز ندای ایشان با لبیک همه آزادی خواهان و جوانمردان دنیا همراه و همصدا شده است، اظهار کرد: اکنون در اقصی نقاط دنیا روز قدس به صحنه ای از بزرگترین گردهمایی ضد صهیونیستی تبدیل شده است و علیرغم همه تبلیغات رسانه های وابسته به صهیونیسم با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی در حال انجام است، افزود: در شرایطی که این کشتار وحشیانه از یک سو مورد حمایت آمریکا و همپیمانان غربی اش و از سوی دیگر با بی تفاوتی کشورهای اسلامی همراه شده است، حضور پرشور و حماسی در این روز را واجب تر و لازم تر می نماید.

وی با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور با شکوه خود در دفاع از مظلومان عالم چشم جهان را خیره می کنند، گفت: مثل همیشه به جهانیان اثبات می کنیم که در ادامه راه امام خمینی (ره) ثابت قدم و استوار هستیم.

پورابراهیمی، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم بزودی شاهد برگزاری جشن پیروزی مسلمانان در مسجد الاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی، این غده چرکین سرطانی باشیم که وعده خداوند هم پیروزی مظلومان بر ظالمان است.



ارسال نظر


آخرین خبرها