کد خبر: 35154 | زمان مخابره: 11:09:09 - پنجشنبه 2 مرداد 1393 | بدون نظر | |

پخش زنده خروش مردم کرمان در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی روز قدس از دو نقطه به صورت زنده انعکاس داده می‌شود.

حجت‌الاسلام سید‌جواد موسوی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در روز جهانی قدس اظهار داشت: نکته‌ قابل اهمیت امروزه برای مسلمانان این است که رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین مقدس فلسطین را برای تامین اهداف ضد‌اسلامی خود‌ اشغال کرده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی صهیونیست مبارزه با اسلام و نابودی مسلمانان در جهان است، خاطر‌ نشان کرد: در طرح اولیه خود سرزمین مورد نظر آنها نیل تا سند بود، اما همین مقاومت‌های مردم جهان سبب شد که آنها نیل تا فرات را مطرح کنند.

موسوی گفت: راهپیمایی روز قدس فقط به این معنا نیست که ما برای کسب سرزمین غصب شده مسلمانان از خود تحرکی انجام دهیم، بلکه این روز، روز مبارزه با رژیم جعلی است که علیه مسلمانان جهان اعمال وحشیانه و ضد‌بشری انجام می‌دهد که با هیچ یک از قوانین بین‌المللی مطابقت ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان‌ تصریح کرد: همه جهان اسلام و مستضعفان عالم امروز از ناحیه صهیونیست جنایتکار و رژیم صهیونیستی مورد تهدید قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: خیزش مسلمانان در روز قدس سبب تضعیف روز به روز صهیونیست شده است و این حرکت تا محو کامل رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

موسوی با اعلام برنامه‌های صدا و سیمای کرمان در روز قدس گفت: تولید گزارش‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی قبل از روز قدس آغاز شده و در تمام‌ برنامه‌های صدا و سیما از عموم مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای انعکاس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در همه شهر‌ها، شهرستان‌ها و مرکز استان شده است، افزود: حتی بعضی دهستان‌های دارای جمعیت نیز زیر پوشش رسانه‌ای قرار می‌گیرند.

موسوی عنوان کرد: در مرکز استان کرمان حضور گسترده مردم از دو نقطه به صورت زنده انعکاس داده می‌شود و همه خبرنگاران سازمان با استفاده از تمام‌ تجهیزات فنی صدا و سیما این رویداد مهم اسلامی را گزارش‌‌ می‌کنند.

وی افزود: بعد از برگزاری راهپیمایی روز قدس، حضور دشمن‌شکن مردم در بسته‌های کوتاه تلویزیونی در بخش‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

فارس

 



ارسال نظر


آخرین خبرها