کد خبر: 35152 | زمان مخابره: 11:04:41 - پنجشنبه 2 مرداد 1393 | بدون نظر | |

استاندار کرمان بر برخورد با سرشاخه های قاچاق کالا تاکید کرد

استاندار کرمان گفت: مسوولان و متولیان امر باید برخورد با سرشاخه های قاچاق کالا را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش نشانه نیوز، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از اداره کل گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان افزود: باید تلاش شود در زمینه قاچاق کالا، سرشاخه های این پدیده را پیدا و از این طریق قاچاق کالا را کنترل کرد.

وی با اشاره به وجود برخی کالاهای کشف شده قاچاق در انبارهای گمرک و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: باید هرچه سریعتر و در مدت ۱۰ روز این کالاها تعیین تکلیف شود زیرا هر اندازه این کالاها در انبارها بماند منابع و پول مردم از بین می رود.

رزم حسینی درباره توسعه صادرات استان هم گفت: باید تلاش کرد تا تمامی کالاهایی که جنبه صادراتی دارند از طریق گمرکات استان صادر شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰ تا ۳۰ درصد کالاهای صادراتی استان از گمرکات داخل استان و مابقی از سایر گمرکات کشور صادر می شود که اگر این کار در استان صورت گیرد موجب درآمد زایی برای استان خواهد شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: گمرک باید پیگیری کند کالاهایی که در استان جنبه صادراتی دارد مجوز صادرات آنها در داخل استان اخذ شود.

رزم حسینی امروز با همراهی شماری از مسوولان استان از بخش های مختلف اداره کل گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرمان بازدید کرد.

ایرنا



ارسال نظر


آخرین خبرها