کد خبر: 35265 | زمان مخابره: 14:28:41 - دوشنبه 6 مرداد 1393 | بدون نظر | |

لایحه حمایت از تولید اولین اولویت مجلس بعد از تعطیلات عید فطر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه حمایت از تولید بعنوان اولین اولویت صحن علنی مجلس بعد از تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شامگاه (۵ مرداد) در مراسم تودیع و معارفه بخشدار چترود که با حضور توحیدی فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی منطقه چترود برگزار شد با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در همه نقاط کشور، گفت: اقدامات انجام شده به برکت خون شهدا و مجاهدت های رزمندگان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه البته آنچه را که بعنوان خدمات به مردم ارائه شده است در مقابل همت بلند آنها ناچیز است، افزود: هنوز هم با جامعه مطلوب فاصله زیادی داریم و در حال حاضر در همین بخش چترود در چند روستا که در منطقه گردشگری واقع شده اند حتی از آب خوردن هم بی بهره هستند.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش در ارتباط با فعالیت های اقتصادی دولت با تایید حرکت دولت در خصوص اولویت بخشیدن به موضوعات اقتصادی کشور، خاطر نشان کرد: تدوین لایحه حمایت از تولید توسط دولت گام مهمی در تحقق رونق اقتصادی در کشور است.

وی با بیان اینکه اولین اولویت صحن علنی مجلس بعد از تعطیلات عید فطر، بررسی این لایحه و اعلام وصول آن است، گفت: با توجه به اهمیت محور های ارائه شده در لایحه حمایت از تولید پیش بینی می شود این لایحه با قید دو فوریت در صحن مطرح شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی لزوم تسریع در بررسی و تصویب آن توسط نمایندگان و ابلاغ سریع برای حمایت از فعالیت های تولیدی در کشور را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد: با تعامل بین مجلس و دولت در حمایت از تولید کنندگان، تصویب این لایحه بتواند در کوتاه مدت اثر خوبی بر شاخص های اقتصادی کشور بگذارد.

در آئین تودیع و معارفه بخشدار چترود، از زحمات پنج ساله محمد حسین قهاری بخشدار سابق، تجلیل و محمود رئیسی بعنوان بخشدار جدید چترود معرفی شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها