کد خبر: 35268 | زمان مخابره: 14:48:44 - دوشنبه 6 مرداد 1393 | بدون نظر | |

حسین رشیدی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام‌ نور کرمان معرفی شد

سرپرست دانشگاه پیام‌ نور استان کرمان گفت: ‌توجه ویژه به مقوله کارآفرینی دانشگاهی به عنوان اولویت‌های برنامه دانشگاه پیام‌ نور پیگیری می‌شود.
خبرگزاری فارس: کارآفرینی دانشگاهی به صورت ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش نشانه نیوز، حسین رشیدی‌نژاد ظهر امروز در آیین معارفه خود به سرپرستی دانشگاه پیام‌ نور کرمان اظهار داشت: همایش ربع قرن تلاش دانشگاه پیام‌ نور در سطح کشور به زودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ واحد دانشگاه پیام‌ نور در سطح استان کرمان بیان داشت: استفاده حداکثری از اعضای هیئت علمی در پست‌های سازمانی دانشگاه را مد نظر قرار داریم.

رشیدی‌نژاد با تاکید بر توسعه و گسترش واحدهای دانشگاهی افزود: توجه به خدمات آموزشی و حرکت در راستای آموزش‌های مجازی در دستور کار برنامه‌ها قرار دارد.

سرپرست دانشگاه پیام‌ نور استان کرمان، ایجاد بستر برای فعالیت‌های پژوهشی کارمندان، تکمیل فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی، توجه ویژه به مقوله کارآفرینی دانشگاهی را از اولویت‌های برنامه کاری خود عنوان کرد.

رشیدی‌نژاد گفت: درخواست ما این است که یک واحد درسی اجباری در دانشگاه‌ها مرتبط با کارآفرینی گنجانده شود تا دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی با مبحث کار و اشتغال آگاهی بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر توجه به مقوله فرهنگی دانشجویان خاطر نشان کرد: مباحث اقتصاد مقاومتی و سهم دانشگاه در این حوزه، توجه به مسائل ورزشی و رفاهی همکاران و بهره‌گیری از خرد جمعی از دیگر برنامه‌های مدنظر است.



ارسال نظر


آخرین خبرها